Dö, bara dö!

Ibland undrar jag var jag har tagit vägen.
Vart är den spralliga tjejen, spralliga, glada tjejen som tålde ett skämt och alldrig blev avudsjuk.
Hon som alltid mådde bra?
Vart tog hon vägen?
Och vem tog hennes plats?
En deppig tjej, som ler ibland, skrattar ibland men varför ibland?
Varför hatar hon sig själv?
varför tål hon inget längre?

Vem är den nya tjejen?
Jag måste få bort henne, för gott.
Jag hatar att hata mig själv, jag HATAR det.
Jag vill vara jag, snälla säg inte att det här är mitt nya jag.
Snälla säg att jag inbillat mig och att den spralliga glada tjejen finns kvar?
fast ingen kommer säga det för jag måste få bort henne på egen hand, jag måste kämpa.

Dö, du ska dö!

Förlåt för sjuka inlägg på senaste tiden, känns som att det händer så mycket men ändå så lite,känner att jag inte orkar fast jag alldrig skulle ge upp.
alldrig.




Update: Jagvet, hon finns här, här inne. och nu ska jag locka fram henne, hjälper du till?
Ni betyder.

Kommentarer
Postat av: hannuue

Jag kan tänka precis som du har skrivit, vad har hänt med människan jag var?
men jag tror att vi minns allt lite fel, var vi verkligen alltid så glada.. ?
det kan ju inte stämma..
sluta säg förlåt å tänk på roliga saker istället :)
å du kan alltid prata med mig vet du .. ?
älskar dig gumman å om du hatar dig själv så blir ju jag ledsen, å jag vill ju att du ska må bra !
Så tjaa bli gärna lite gladare (för glad kan man aldrig bli) men var dig själv ändå, för du är helt jävla underbar!

2008-04-18 @ 20:29:40
Postat av: mariiika

håller me hannuue!! (a)
du betyder. kram

2008-04-18 @ 22:48:01
Postat av: Erika Hallman

SJÄLVKLART!!
Vi ska ha massa skoj i sommar :D

Postat av: Fanny

håller också med hanna

2008-05-01 @ 16:40:42
URL: http://flay.webblogg.se
Postat av: fort.Fanny

du vet att jag älskar dej så sjukt mkt, det går inte ner i ord ..

2008-05-01 @ 16:41:06
URL: http://flay.webblogg.se
Postat av: Fanny

säger bara ett ord för att du ska fatta:. kärlek

2008-05-01 @ 16:41:37
Postat av: fannys kommentarer kommer inte fram:(

jag håller även med erika :)

2008-05-01 @ 16:42:02
URL: http://flay.webblogg.se
Postat av: Anonym

TÖNT!

2008-05-01 @ 17:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback