många läsare?

Varför känns det som att jag har JÄTTEMÅNGA läsare? (:
hahahhahaha..

men ida va ja iaf me Fannyyeeeeeeeääääääähhhh (fannye) och hääännuuuuiiiiiahhh (hannue)
dom e så GRYMT söta och underbara <3

vi spelade spel, som va stört (jättebra om man vill se sin kompis leka padda)

jaja, KRAM <33

Tack <3

Ja har lixom kommit på att jag älskar att rita :D

och tack för att ni stöttar mej, det betyder :D

komentarer på mina  ritade bilder:

Asså du är typ bäst på att måla och på att skriva / Elin

omg.. skoja inte? :o Den är HUR SNYGG SOM HELST JU?!! du får typ.. dela med dej av dina kunskaper :o /
Naty

haha neej va söta <3 /
Becka

Älskar dom :D <3 du ritar fint :D /
Fannye

Har du målat de? ;O Skit snyggt ;D <3 /
Elin

haha e det du som har ritat? :D /
Becka

Så fint :D /
Fannye

va fint du målar. Nemäään e d typ jag? :P /
Bea

Bea goes tårögd. skicka på msn? (: /
Bea

Varför har du inte sagt att du målar typ finast? (: jättefint :D <3 Hanna goes konstnär /
Elin

alla håller juh me mej. nu är det bara att DU ÄGER PÅ ATT RITA OCH MÅLA :D:D:D:D /
Fannye

Tack <3 Det betyder så sjukt mycket. asså, om inte ni funnits hade jag nog inte.. ähh, men PUSS PÅ ER <3

Juldagen idag (:

Julafton igår va kul (:
Kolla mer vad ja fick på:
hanniiiiee.bilddagboken.se

typ, först så vaknade jag och märkte att ja hade fått ett paket *trummvirvel* det var: KLÄNNINGEN JA VALDE SJÄLV IFÖRRGÅR!! :D

haha, kärlek <33
Elin hade fått OC box, så satt vi å kolla på den ett tag xD
Sen ducha och byta om lixx XD

ja orkar inte riktigt berätta, men ja hade en underbar julafton :D

thanx

btw, Fannye kom hem tack.

Bra blogg! (:

Med hjälp av denna hemsida så fixade jag min blogg (:
http://designadinblogg.blogg.se/
TACK <3

GOD JUL!

God jul mina fina Bejbs (:
Ni betyder så fukking mycket!

PUSS&PUSS <3

julafton imorn :0

erkänn att ja börjar komma igång med bloggningen igen?
Men asså ja kan bara skylla på skolan, asså vi hade typ prov varje vecka -.-
men nu är dte ju lov och nu har jag tid <3

Imorn är det julafton, erkänn att tiden gått fort??
Idag städade jag först sen drog och jag Fannye till forum.
Vi köpte varsin klänning, det kankase kommer bild nångpng ;p

Nyss kom mamma in och tvingade mej att äta en kaka, NEJ hon är inte normal.. men nu är ja TÖRSTIG, kommer snart.

Nu är jag tillbax, kakan är uppäten och vattnet är slut ;p

jag vet värkligen inte va ja ska blogga om.
Men ha en GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR <3

KATARIIINA :D

JAGHADEKULIDAGJAGHADEKULIDAG <3

Tack alla fina för en fin dag, och HANNUUE, VI SAKNADE DEJ SÅ FUKKIN' MUSCH! DU MÅSTE VA ME NÄSTA GÅNG, PROMISE?

iaf, nångång så hamnade vi utanför katarinakyrka, sen stog vi där och sog senså gick vi till ica och värmde os bland bommullen :D
Sen kom Naty lite, hon fick inte sjunga .. :P
Nångång blev vi insläppta :P
bra vah?
men iaf, så sjöng gosskören och sen kom DANNYYYYYYYYYYÄÄÄÄHHH <333 HAHAHHA :D
han va SWEEEEAT :D

efter allt så had emariika å katja stuckigt (:/) så sen så hittade vi erika och hennes polare :D
dom va roliga.. HAHAHAH
bara för att danny skulle KÖPA erika xD HAHAHAH *död* EXAKT MIN OCH FANNYS HUMOR JÖH! :D

sen gick vi fram till där Danny stog,, han va säöt och ja fick en kram och han va SÖÖÖÖÖÖT med sin glasögon <3
sen blev alla utpluffade xD så stog alla där ute och kramades och fotades, eftersom Hannuue inte kunde komma ringe vi henne så fick DANNY snacka me henne, HOSThanärköttfixerashanärköttfixeradHOST

Sen skulle han hem, och bara för att vi skulle samma väg :P

men jaaao, TACK FÖR EN UNDEBAR DAG ÄLSKS'

LÄNGTAR <3

okej, idag blir det danny och tjejerna.
ÅHH <3
värsta kul juuuh! :D
kyrkot e ganska mysiga, och läskiga..
håller på att bestämma lite grejjs nu me Mariika och fannye,,jag är trött.

iaf. ida har jag vaknat av mariikas sms, smsat med henne, gått på toa, och satt på datorn.

anyway. ja bloggar ikväll. PUSS <3

återförening xD

Okej, ska ja blogga lite om igår (a)
ja typ vaknade av att Fannye ringe mej (: kankse vid.. 10 :D
gick upp och typ gjorde nått, sen ringe Robin vid halv och sa att charles hade sagt fel och att dom slutade 10. så dom fick vänta på oss (a)
men typ, när vi kom ner till bussen (jag och Fannye) bussen skulle gå klockan 55, men den kom inte så vi tog 443 till nacka starnd och tog 840 till kyrkviken :D
Sen började vi gå, vi hade inte gått den vägen på ett halvår!
asså, vi va påväg till vår gamla skola.. eller asså.. vi skulle till pizzerian nedanför.
när vi kom dit så stog inte Robin, Stoffe å Cecilia där, utan även Cakke, John och Elisa, å dom skulle inte varit me.. asså inte att vi inte ville det, men aah :p

Dom är fortfarande störda.
Jag och Fanny hade problem med ordet förstörts. för det uttalas väl typ: föshtörtch? HAHAHHAHAHAHA.. d va kul.
Sen drog vi till forum, sen till donken.
asså värsta sjuka määnikorna:

vi står i kön:

KVINNA: Hur gammla är ni?
VI: 14..?
KVINNA: 15.?
VI: nej, 14!
KVINNA: jag har en dotter som är 12.
VI: okej... (ja va fett rädd)
KVINNA: då är det två år kvar.

HAHAHHA.. jabah vafan!? kul för dej om du har en dotter som e 12 8-) HAHAH...
efter den LYXIGA middan så... GICK VI UT OCH ÅKTE RUCKELKANA!! :D
Det va jätteläskigt.. hooooh, john va läskig,,, så då rymde jag för er som ville veta.
sen drog vi.

Sen gick ja å Fannye hem till mej å Fannye fick sin present, en svart-vit palestina :D
najs va?
sen fjårtisade vi os (a) (KOLLA FANNYS BDB!! xD)
sen kolade vi på tv.
sen gick fanny hem :(

jaja, KRAM <3

IDAAOOOG :D

Åh<3
Nu känner jag för att blogga :D
idag så gick jag upp typ, sju (NEJ VI SKULLE INTE MÖTAS DÅ, NEJDÅ)
så ja&Fanny möttes senare (:
sen drog vi till skolan,, gick till musiken (DEEETALJER), övade tsm med Fanny, issa, Jossa (på piano), Neus, emelie och Viktoria på LAST CHRITSMAS! :D
det lät väl bra (a) Utom att vi hade våra morgonröster (a)
haha, ja lät som en gås (enligt mej) så vi gick och drack vatten.
Intressant vah?

typ nångång så gick vi till aulan och sen helt plöttsligt kom dte MASSA männikor (7or och nåra 8or) vi började, haha..

det var kul! :D

sen typ så skulle vi sjunga för 9orna och resten av 8orna oxo. det gjorde vi såklart xD

rektorn höll sitt JÄVLA tal, sen gick vi till klassrum 21 (a)

HAHAHA... typ, vi fick lussebulle, pepparkaka och MER :D asså drickan.. :D

å så fick vi våra betyg!

haha, hade typ 7 VGn, resten Gn :p


sen delade vi ut julklappar i vårt lilla tjejgäng ;D

haha.. va hade GJORT egna julklappar till varanda, jag och fanny gjorde TRÅDBOLLAR! :O
hahhaa,
fick massa olika saker..
nu belv ja heöt plötsligt trött på att blogga, men jag GO ON :D

efter det så bestämde vi att vi skulle hem till ngn, så vi gick hem till Jossa :D och kollade på HAPPY FEET, fett sorglig, sen glodde vi lite påå SCRUBS, och sen såg vi på DEXTER, helt jävla sjukt pogram.. handlar om en seriemördare som är polis som hatar alla som mördar männikor, och han var med när sin mamma blec mördad u en konteiner och satt i blod i två dar tills ngn kom och hittade honom.
och DÄRFÖR mördar han dom som har mördat! :o
HAHAHA, sen sjöng vi lite sen drog vi hem..
så jaa,

PUSS <3

Imorn blire Fanny, Cecila, Robin och Stoffe , vi ska typ på donken å sens ka vi nånstans xD
haha, ci ska även gå till deras skola :p asså vår förra skola :D


Globen va så sjukt! ;D

Okej, då hade ja tänkt att blogga ett LÅNGT inlägg om igår & idag.
GRYMMA DAR <3

wellwell, vi kan väl börja då :D

Igår:
Först vare skola.. helt okej. typ fick VG på gitarr, G på min praouppsats, VG PLUS på engelska provet, sen typ Oförberätt prov i matten, å sen G på hemkunskapsprovet.
Om man säger såhär ist: Vi fick tillbaka VÄLDIGT mkt.
Sen skyndade vi efter skolan (VI HADE BAKAT LUSSEBULLAR <3) hem ,, HAHAH... bästa..
Vibah såg att mariika & katja va på bussen, men den va lixom JÄTTEFULL, asså vi va oxo på bussen.. så vibah ringe Mariiika eftersom hon INTE såg oss -.- HAHA, d va KUL ...

M&K skulle lämna sina saker hemma hos mej, efter som dom skulle sov över hos mej :D
Och så höll ja på å va VÄLDIGT vimsig, helt plöstligt kom ja på att ja satt typ me näsan mot fönstar bah: vafan gör ja? HAHHA... det är nog skolan som påvärkar mej..

Sen mötte vi Fannye å for till slussen där vi möte Hannuue, sen åkte vi till Globen.. så fick vi 'HEJA AMANDA' tröjor :D
Vi fick typ stå ute i regnet i en hel evighet (typ.. en timme? eller en halt iaf.)sen blev vi insläppta, å då SPRANG vi upp en våning eftersom DANNY hade signering där :D Yäääh..  kommer inte ihåg va vi sa riktigt.. men han kom ihåg va Fannye hette, å tur för honom så kände han igen mej ;D
HAHA... först såbah ringde Dannys mobbe, hanbah: YES MATTE! haha, yeahyeah!
sen ringde den IGEN! jabah trodde han la på men ist så tog han på högtalaren å det va SKITKUL xD
Danny: Kom till fjärde våningen.. men Kom till fjärde vånginen! Ja kan inte prata jusst nu (han häll faktiskt på att signera) MEN KOM TILL FJÄRDE VÅNINGEN!!! MEN FRÅGA NÅN DÅÅ!!  Hejdå.. *Lägger på* Fukkd upp!
HAHHA.. asså ni skule hört 8-)
ja belv värsta förvirrad, eftersom han visste att vi satt i amanda läckaten, bah: Men då får vi hoppas att marie vinner!
Jabah: VAAA? HAHAH.. eller asså, ja tänkte så iaf :D HAHA... mens en fattade ja när Fannye sa: Ja, d brukar ju gå bättre för tvåorna.
Han va värsta söt när vi kramades bah: mmmmmm...
HAHAHHAHA 8-)

Sen gick vi till ngn kö så man kunde ta kort me IDOLERNA.. så sa ja en sak till Matte som ja ångrar nu, men d e inte ni behöver veta xD
HAHHA... Sry matte, iaf.
Nyfikna? HAHAHHAHA.. synd för er!
OCH SEN! fick vi en dustin home påse *NI ANTEKNAR VÄLL!?*

OCH SEN!!!!!!! ;o Så gick vi till båra platser på Amandas läckare! ;D
Bra platser enligt MOIMOI ;DHOOOH, d såg NÄSTAN ut som mormor...
Ja hade ONT i händerna INANNA sändningen! xD

Haha, nångång så upptädde MATTE åxå, typ i en paus.. HAN E SÅ FUKKING GRYM!

Sne i den låååååååååååååååååååååååååååååånga pausen så gick vi ner till Dannys signering, men vi kom inte fram å de va e skitsum kö .. HAHA, så träffade vi Naty, såbah *KRAM* sentyp skulle vi tillbax till våra platser, å gissa vem som skulle UPPTRÄDA då? DÄÄÄNIIIIII <3
HAHA, yesyes! :D
Han är BÄSTBÄSTBÄSTVÄST!!!!
d sista skulle inte vara VÄST...

Sen Sjöng ju Kelly Klarkson.. hoooh va fel d såg ut 8-)
Hon va typ grym hon me, sen cann ju MARIE som alla vet nu (a)
D e väl bra AJ GÄSS xD

vet ni?
efter sändingen så gick vi ut, men vi kom på att vi skulle gå in igen, så gick vi fram och stog och kollade på PÄR.. haha, sen bad vi en vakt gå å hämta honom, å hanbah trodde att vi menade Knut, lixom... NOOOOO -.-
Men iaf som KOM PÄR <3333 Lixom LÖÖÖÖÖÖW :D
Vi har diggat honom sen, typ maj eller nåt.. å så nubah...

Jag; Va har du gjort anars idag då?
Pär: jag har ätit spagetti och köttfärsås hemme hos Felicia, DE VA GOTT!
Asså ni skulle hört hur GULLIGT d lät.. :D
Å fett skumma frågan från Pär "vad har du i din påse?" HAHAHA
å Fanny bah så att hon hade snott massa if only you singlar Pär: HAR DU SNOTT DOM!? fanny: asså, dom va gratis.
Pär: VA DOM GRATIS?
HAHAHHA... han va iaf fett sweeet <3

Sen gick vi hem ...

LUNGT UNDERBAR DAG <333
Vi va jätte förvirra allihop när vi v hemma hos mej... HAHAHHAA 8-)

Idag:

Åkej, IDAG så vare Ola dåe <3
(ja börjar bli liiite trött)
men iaf, så åkte vi till Heron.. HAHAH bussarna va JÄTTE FLUMMIGA!!! ;o
å vibah ställde oss i kö, sne kom våran ÄLSKADE SVENSSON xD
HAHAHA... sen kom DUÄRSÅFIN HANNAHULTIN oxo,.. hon hade åkt buss åt fel håll -.- HAHAH
men man fick typ inte gå förbi utansingel, pallar inte förklara hur allt löste sig, men d gjorde d, TACK MARIIKA <3

Ola: Va heter du?

Jag: Hanna

Ola: MEN DET  ÄR JU NI SOM HETER HANNA ALLIHOP! :O

Hannuue: men vi är bara två som heter d.

Ola: de kändes som flera hundra..


HAHHA... d va lite kul, för i Täby blev vi dubbelhanna.. xD

HAHA... tänk SERIÖST om Fannye hade heter Hanna hon me. OCH MARIIIKA, OCH KATJA! :O

HAHHA.. baH:

Hanna, Hanna, Hanna, HAnna, HAnna <3

HAHAH...


Sne åkte vi typ hem.. Hanna ville inte gå hem så hon följde me till Centralen å mötte Katja (hon hade jobbat)

Mariika å hon skulle hem..

Sen skulle vi till slussen (Jag, Hannuue, å Fannye) å hannuue, hade typ separations ångest.. hoooh ..


Sen åkte ja hem, å nu sitter jag hem..

men jaa..


TACK! Om ni läste ALLT <3


Lev livet idag <3


Globen!

Måste bara skriva att DET VA SÅ SJUKT GRYMT IGÅR!
fyfan!
en av dom bästa dagarna i livet <3
Träffade danny å Pär <3

bloggar mer sen. PUSS <33

Wilma gillar mej, och vi ska se KATTEN :D

Okej, HEJ <3
idag vaknade jag 08:55, ställde klockan. för att vara säker på att vara vaken när hanna ringer.
inte för att hon har gjort det, MEN ÄNDÅ xD
ta din tid, Gummsan <3

Jag kom på att:
Yoggi Yangster är GOTT, speciellt med sylt i. men om man äter tre stycken finns det bara en kvar.

Jaa... fanny är korkad.
Sorry gumman, men om man kollar tillbaka på ett av min gamla blogg inlägg så ville hon inte ta på sig en tröja eftersom hon kankse skulle ha den i ITALIEN, Hallå... DEN VA LÅNGÄRMAD! xD
Men joo, 'Det kankse blir minusgrader' Sa hon.. *död*
förlåt igen min fina Fäänniie.

Idag gjortde jag en design, den blev FUL.
Inte FULL.
bara FUL.

sen ska jag och fanny och hanna kolla på filmen KATTEN, som Hanna fick i födelsedagspresent av mej, och fanny. Klockan tre idag landar mamma och peppe i arlanda efter sin USA resa. Hoppas dom har haft kul.

Min katt, Wilma har bestämt sig för att hon gillar mej.
Det tycker jag är bra, jusst nu sover hon i min säng, förut sov hon i mitt knä, det har hon alldrig gjort förut.
Och jag har haft henne sen 2001/2002 TYP.
Men hon är Jobbig, eftersom hon Absolut vill gå in och ut i mitt rum hela tiden.
Det betyder att jag måste gå och öppna.
När hon vill att ja ska släppa ut henne i köket jamar hon som ett tåg typ. bsckjsdaclkhsdmaaaaaaaah, eller nåt, och när hon vill in i mitt rum, krafsar hon på dörren jättelänge.

Nu ska jag,, göra ingenting.. JOO (I) Sätta på musik.
krAM

Ja sov för länge..

Igår vare Hannas fest, å vi hade KUL :D
Eller, iaf jag :D

Det är kul att snurra runt, men det är inte värt det för sen mår man jätteilla -.-

Haha, d har ja typ kommpit på nu 8-)
Ja vanade halv 7 idag...
jag vet att ni tänker... Bara till halv 7?
Men nu är det lixom så att ja sov till Halv 7 på KVÄLLEN!
Såå, aaau..
hAde värsta ångesten när ja vaknade...

Nu ska ja nog se på någon film för mej sälv... SHIT ;O Klockan är 10 över åtta,  för mej e hon typ fem i ett -.-

KRAM <3