FyFan'

Fatta vad jag känner mej äcklad.
Han, Har alltid varit skum. Men jag litade på honom-

Han kommer in när jag sitter vid datan, stryker typ mina axlar, säger nåt jag inte kommer ihår och så tar han händerna över mina bröst. Asså fyfan! Jävla IdiotGubbe!
- Hanna, du har blivit så cool. Säger han.
Jag var helt säker på att han skulle våldta mej..

Och vi middan satt han och kolla på mey hela tin typ..
Jag kan avslöja, han är min morbror.

Fanny, saknar dey så otroligt mycket, behöver dejj nu! Måste prata med dej, behöver din tröst!
Vill bara hem. Vill inte va här mer.

Kram.

Summer 07'

Detta ska jag göra detta sommarlov

Åka till Gotland med Flay!! :D

Va hos pappa i Nyköping!

Åka till umeå..

Kankse Till Vilhelmina oxo?

Plugga :(

Äta glass! :D

-

Liiiiiiiiiiista! <3

Höger- eller vänsterhänt: Hööööger ;)
Humör just nu: Typp.. Glad-depp-trött-pigg :S
Favoritgodis: Kaka xP Öhh!?
Kläder just nu: Mukisbrallor och t-shirt, ehh och bh och trosor :P
Musik just nu:  Danny, Always :)
Sommarplaner: Gotland med FLAAAY! :D Va hoss Pappa i Nyköping, ;) Ume, Vilhelmina :/
Hur många kuddar sover du med: Bara tre :S
Spelar du nåt instrument: Nää.. Inte jusst NU!
Morgon- eller nattmänniska: Natts :D
Vem är viktigast för dig:  Danny, Flay, Chloe, Erkki, Stenhammar, Encore,
Bio eller promenad: Biiio! :D
Är du kittlig: Hehe.. Lalalala
Snarkar du: Jag ? Neeeeeej!
Stjärntecken: Stolt KRÄFTA!
Äckligaste insekten:  Typ allt som KRYMpER!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Typ, flyga? Ehh.. Skulle iiiiiiiiiiiinte svimma :P
Vad vill du jobba som?  Nåt med musik?
Stökigt eller välstädat? Stökigt!!! Hahah..
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? NoNoNoNo!!
Gillar du att sjunga? Japps :D
Anser du att du är stark? Hahahah.. Är detta ett skämt ? Hahahahaha...
Vad gör du om du får hicka? Sprite! .D
Vad längtar du mest efter just nu? Gotland, Danny! :D

R.I.P

Igår tog Izzie sina sista andetag på vår Jord.
Izzie var mina kusiners hund, men hon är nog den snällaste hund som någonsin satt sin tass här i världen.
Izzie var 16 år, och jättegamma, men pigg och kry.
Men igår fick hon en prop i hjärnan.

IZZIE, Rest in pease... (L)


Nalle puh o.O

Nalle puh och hans vänner är sööööta :D hehe.. ahhh!!! Flumm Ja e!!! xP




Ior!!! :D:D:D Han är fan söötast! Fast Nasse är oxo gullig, Hmm... Jag bloggar om så jäääkla onödiga saker, om du vill kan du jö skita i mitt inlägg och läsa ngn vättigare blogg :) Hahah....

Hahahah, så söt, han skrattar med mej, och dej och oss Tralala! :D *fniss fniss*





Underbara Tjejjor, ni två betyder så mkt, jag vet att dikten är dålig och töntig, men den betyder nåt. Typ xP

image1


Flay och Chloe, Den är till er.
Även om det bara är två ni ser.
Tack för att ni stöttar under svåra tider.
Tack för att ni hjälper mej när jag lider.
Men det går inte att beskriva med ord.
Hur mycket ni betyder.

Tack, ni är underbara <3


KRAMAR TILL ER, FLAY OCH CHLOE | FANNY OCH MARIKA

Heeyy!!!

Hade en toppen lördag, men orkar inte skriva om den jusst nu.

-I helgen kom jag på hur jävla mycket Danny betyder för mej!


Det bästa på lördagen var:
Kramen av Danny, och när han peka på Fanny och mimade Fanny, sen peka på mej och mimade Hanna :)



Dom två !

image76


Så snygga ihop, och hur het e inte Danny i smoking och slips !?

- Styra mitt liv ?

Imorse snacka mamma om att vi måste snacka om att 'dom där idolerna' styr mitt liv!

Men wtf, idolerna är Danny och Erik och dom ÄR Mitt liv!




Hugs,

Måsse idag ^^,

Bara så ni vet...

Ketchupen är slut.


Hahah, så hade Måns skrivit i sin senaste blogg. Jao, det kan ju va bra att veta :P

Men iaf. Jag har träffat Måns!!!!! Haha.. det va superkul! :D

Jag och Flay tog buss , tunnelbana, tåg ;) hehe... Sen va vi änlien framme... Puh!

Vi gick bort mot scenen där Danny haft signering förut. Vi satte oss längt fram vid scenen och vääntade.
Tillslut kom Måsse och började sjunga.
Han sjöng Cara mia och Work of art. Superbra förståss :)

Sedan var det Signering och dom som hade plattan fick gå först. Vilket jag inte hade. Så jag och Flay fick vänta.
När det gått ett tag stälde vi oss i kön iaf.
Det var fler som inte hade platta som stod bakom os.
Jag var rädd att vi inte skulle få träffa Måns, men det fick vi !! :D

Först kom jag fram.

[J=Jag, M=Måns, F=Flay]

M: Hej! *satt med ett glas vatten i munen*
J: Hej! Kan du signera min tröja?
M: Visst, vilka e det som har skrivit, Danny och ehh...   En Idol-tröja!
J: *skrattar*
M: *skriver med Silverpenna *
J: Kan du skriva till min kompis oxo?
M: Va ?
J: Kan du skriva till min kompis oxo?
M: Visst, på ett sånt här papper?
J: aa, tack!

M: Hej!
F: Hej!Kan du skriva på min tröjja oxo?
M: Javisst! *skriver*
F: kan du skriva i min idolbok oxo? *jag trodde hon sa dagbok, lixom öhh*
M: Visst! Vad heter du?
F: fanny.
M: fanny. *skriver*
F: Tack!

J: Får jag ta kort med dej?
M: Visst!
J: *Sätter mej på bordet intill Måns *
F: *tar kort* Får jag oxo ta kort med dej?
M: Visst!
J: *Tar kort*

Jaja, det va det, superkul! :D Kram-





Wiiie! ^^,

Gissa vem jag ska träffa imorgon i Täby Centrum?

-Mååååååns! :D Längta!

Och gissa vem jag ska träffa TRE Gånger på Lördag ??

-Daaaanny!! :D Värsta lördan!! :D


Hehe... Fullspeckat schema, imorgon ska jag även köpa Dannys nya singel Play it for the girls ;)

Kram.

Hörde nyss Måsses nya singel på radio, suuperbra!

Veckans Låt! ehh.. ar!

Den här veckan får det va två låter, Speeding cars med Imogen Heap och Play it for the girls med Danny saucedo.
hade även tänkt å börja med en länk tille n vidio med låten :P Om det finns ngn :P

Speeding Cars

Heres the day you hoped would never come
Don?t feed me violence, just run -
With me through rows of speeding cars
The paper cuts, the cheating lovers
The coffee?s never strong enough
I know you think it?s more than just bad luck

There, there, baby
It?s just text book stuff
It?s in the ABC of growing up
Now, now, darlin?
Oh don?t lose your head
'Cause none of us were angels
And you know I love you, yeh

Sleeping pills, no sleeping dogs lie never
Far enough away
Glistening in the cold sweat of guilt
I?ve watched you slowly winding down for years
You can?t keep on like this
Now is as bad of time as any

There, there, baby
It?s just text book stuff
It?s in the ABC of growing up
Now, now, darlin?
Oh don?t kill yourself
'Cause none of us were angels
[ Speeding Cars lyrics found on http://www.completealbumlyrics.com ]
And you know I love you, yeh

It?s okay by me
It?s okay by me
It?s okay by me
It was a long time ago

It?s okay by me
It?s okay by me
It?s okay by me
It was a - long - time - ago

There, there, baby
It?s just text book stuff
It?s in the ABC of growing up
Now, now, darlin?
Oh don?t lose your head
'Cause none of us were angels
And you know I love you, yeh

There, there, baby
It?s just text book stuff
It?s in the ABC of growing up
Now, now, darlin?
Oh, don?t kill yourself
'Cause none of us were angels
And you know I love you, yeh


 Länk:
http://www.youtube.com/watch?v=S3R0RHNHaU4



Play it for the girls

Jeanie won't you take a chance
Don't you wanna come with me
Girl I'm gonna set you free
It's all about our love
Paula give me one more dance
I know you wanna roll with me
I ain't gonna let you be
It's all about our love

And I've been tryin' everyday to forget you
Now I know that just ain't right
There must be a reason I've met you
Baby you're mine

Play it for the girls
And for all the good times
Play it to the world
You belong in my life
Play it for the girls
And for all the good times
Doesn't matter what they say
The dream never dies

Julianna taste so sweet
Nellie is a perfect girl
Suzy likes to rock my world
It's all about our love
Lucy is a slow romance
Ruby knocks me to the ground
Anna wants to joke around
It's all about our love

And I've been tryin' everyday to forget you
Now I know that just ain't right
There must be a reason I've met you
Baby you're mine

Play it for the girls
And for all the good times
Play it to the world
You belong in my life
Play it for the girls
And for all the good times
Doesn't matter what they say
The dream never dies

I feel I got nothing to lose
I'm stayin' til we unite
You know I've got nothing to prove
Your mine

Play it for the girls
And for all the good times
Play it to the world
You belong in my life
Play it for the girls
And for all the good times
It doesn't matter what they say
The dream never dies

Play it for the girls
And for all the good times
Play it to the world
You belong in my life
Play it for the girls
And for all the good times
Doesn't matter what they say
Doesn't matter what they say
The dream never dies
Play it for the girls

Länk, eller iaf. smakprov : http://static.dannysaucedo.se/media/playit.html




Kraaaaam <3


Hejj!!!

Idag så kom Danny in på rix top 6!!! :D
Wiiii! :D

Och Fanny har bestämt sej för att hon hatar Linda Bengtzing.
Vet inte om det är eftersom det går rykten om Erik och hon, eller för att hon bara gör det. Hahah...

Vi lyssnar på radio, och Linda Bengtzing kmr.

J: Linda Bengtzing nu!
F: Jag hatar Linda Bengtzing!
J: Men du hejjade ju på henne i meodiefestivalen.
F: *får utbrott*


hahahaha.............


JAG SLOG I TÅN!!!!!!!!! FAN! AJJ!!!!!!
Hahahahaha...!!!! FAn!!! Ojjj!!!!! HAHAHAH...


ehhh.. sorry och Kram!

Wiiii! ;D

Igår fick jag två svar av Måns! :)

Första svaret:

Sitter du still? Eller springer du runt? och spelar fotboll??

Men va e de för jäkla Sparris?
Tell me! ahah..

Kom och fika med mej och fanny (a)

Kraaam

Svar:
Hej!
Jag kickar lite fotboll på vägen mot sängen.. :)
Läs om sparrisen i dagboksinlägget från igår kväll så förstår du nog bättre...kram




Andra svaret:

Inaktiv!! :P

Glömt att klicka på logga ut knapen?

Svar:
nej då... :)



Kraaaaam från hails!

RÖSTA!!!

Okej nu allihopa! Nu är både Dannys play it for the girls och Eriks How did we change bubblare på rix top 6, så ta och rösta!!!!!!!

http://www.rixfm.com/?underpage=124.0




NACKA STRAND!?

Igår när jag och Flay gick in på datan såg vi på Eriks blogg att han skulle på fest i NACKA STRAND!!!!! Omg, typ fem minuter här ifrån..
Så vi gick ner dit, haha liiite tidigt bara :P
Satt och kolla på när båtarna kom, ifall Erik skulle gå av ;)
Sen va vi tnugna att gå hem, och Erik hade inte kommit :'(
Sörjde lite över det, menmen.
Och imorse när jag ringde Fanny berättade hon att Danny oxo va i Nacka strand...
fan fan fan.....
Varför gick vi inte tillbaka ? :'(
Okej vi hade INTE fått komma in på festen men vi kankse hade sett ngt :/

image75


en bild från Nacka strand igår

Listan! :D

Jag har faktiskt klarat mina mål..!

* Ge Danny en present [x]
* Träffa Danny [x]
* Krama Danny [x]
* Fotas med Danny [x]
* Ge Erik en present [x]
* Träffa Erik [x]
* Krama Erik [x]
* Fotas med Erik [x]

Omg...

GRATTIS ENCORE!!

Grattis Encore, Du gick vidare från Audition jö!
Visste att du skull klara det! Du ÄGER!
Tack för att du är en sån underbar männiksa!




image74


veckans låt!

Veckans låt ät Lámor Toujoures , den är sjuktbra, spec när Encore sjunger den!

Låt:Lámor toujors
Artist; Encore

(female voice)

I still believe in your eyes;
I just don't care what
You've done in your life.

Baby i'll always be here by your side;
Don't leave me waiting too long,
Please come by!

I, i, i, i still believe in your eyes;
There is no choice,
I belong to your life.

Because i, i live to love you some day;
You'll be my baby
And we'll fly away

And i'll fly with you,
I'll fly with you,
I'll fly with you!!!

You are, are, are, are, are, are!!!
You are, are, are, are, are, are!!!
You are, are, are, are, are, are!!!

(male voice)

Every day and every night,
I always dream that
You are by my side.

Oh, baby, every day and every night,
Well, i said everything's
Gonna be alright.

And i'll fly with you,
I'll fly with you,
I'll fly with you!!!

You are, are, are, are, are, are!!!
You are, are, are, are, are, are!!!

(female voice)

Dream of me!

I still believe in your eyes;
I just don't care what
You've done in your life.

Baby i'll always be here by your side;
Don't leave me waiting too long,
Please come by!

I, i, i, i still believe in your eyes;
There is no choice,
I belong to your life.

Because i, i live to love you some day;
You'll be my baby
And we'll fly away

And i'll fly with you,
I'll fly with you,
I'll fly with you!!!

(male voice)

Every day and every night,
I always dream that
You are by my side.

Oh, baby, every day and every night
Well, I said everything's
Gonna be alright.

And i'll fly with you,
I'll fly with you,
I'll fly with you!!!

You are, are, are, are, are, are!!!
You are, are, are, are, are, are!!!


Söndags :D

I söndags träffade jag Erik igen :) Det känns som att varje gång jag bloggar så har jag träffat han ;)

Men iaf såhär var det:

Jag och Flay fick sjuts av Flays pappa och vi hade hunnit köpa en Igelkotte-godedjur till Erik :D
Vi kom till Täby och gick till Kia- bussen, där inne satt självaste Erik !
Vi stod framför Scenen och sen kom En kia-kille som va typ me i deras reklam, Jonas.
Han sjöng sina två låtar och sen kom Erik
Han sjöng I can´t Say I´m Sorry, Wherever you are, How did we change, I don´t wanna be, och ngn konstig bond-låt typ xP
Sen var det signering.

[J = jag, E= erik, F= Flay]

E: Hej!
J: (Glömmer att säga hej!!) Kan du signera min tröjja igen? (Asså, han hade signerat den en gång innan)
E: Igen? Visst. Nu ska jag göra nåt anorlunda. *Skriver precis som han brukar*
J: Tack, Kan du skriva till min kompis mamma också? *Skrattar*
E: Visst, vad heter hon?
J: Marie.
E: Mari-e (Asså frågar om det utalas så, jag som är så korkad fattar självlart inte det)
J : Nä, Marie.. aha.. Jo Mari-e..
E: *Signerar*

Sen kom Flay fram. Kmr inte riktigt ihåg vad dom sa, men Erik skulle signera Flays Tröja IGEN oxo, han skrev typ: Till Fanny Igen, kram Erik S.
Haha... Och vi skulle ju ge honom Igelkotten som va hade döpt till Sigge.
J: Fanny, Sigge!
F: Va?
J ; Sigge!
F: Jusste, ( Fast då hade Erik redan börja signera åt ngn annan)
F: erik (han hör inte) Erik (Han hör fortfarande inte) Erik!
E: Aa..
F: Den här va till dej!
E: Taack :) *Skakar den*

hahahh...

Sen ville vi ju ta kort med han oxo, så vi ställde oss i kön igen..
Vi va sis av alla att ta kort med han och det hade borjat regna .. Men det va en helt underbar dag!

Igår, 10/5 <3

Igår bloggade jag, men självklart försavnn allt!
Men jag kan ju skriva om det.. typ :P
Vi träffade Erkki!
Jag och Flay Skynade oss efter skolan till bussen ;)
Vi kan tidigare än va ja trott att vi skulle göra.
Såg hur han satt inne i ett liten hus, som och tummade på skorna, fett söt xD
Och så kom det ut en kille som vi trodde skulle presantera Erik, men han skulle sjunga två låtar (suck).
Jag och Flay satt och kikade lite på Jonas som stod brevid Scenen, :)

Men till slut kom Erik in på Scenen, och Flay blev blixtkär i hans skor (xP) haha, ur snygga !!
Han sjöng I don´t wanna be, I can´t say I´m sorry, How did we change, Knocking on tje heavens door och Wherever you are, ( heeelt underbart!).

Sötare kille får man leta efter <3
Men iaf. Sen var det signering och jag var typ FÖRST i kön!
 
[Våra samtal är inte heelt rätta]

F = Flay, J = Jag, E = Erik, JO = Jonas 

E: Hej!
J: Hej! Kan du signera min tröja?
E: Nej, absolut inte!.. Haha.. jo självkart!
J: *lägger fram tröjjan som Danny redan har signerat*
E: Danny, den skojjaren! Hanna, vi fint namn!
J: Tack!
E: *signerar med sin snyyga autograf* Det är så jäkla svårt att skriva på tröjjor!
J: Kan du skriva till min kompis också?
E: Visst, vad heter hon?
J: Zoe.
E: Va?
J: Zoe.
E: Hur stavas det?
J: Z-o-e.
E: Coolt. *skriver: Till Zoe! kram // Zorro*
J: *Öhmm*
E: Nä... * Skriver till Erik S* Hälsa henne!
J: Aaa!

Jag kommer inte ihåg va han sa till Flay, utom att ahn sa att vi va söta när vi gav han vår bok, haha :) Flay du kan väl påminna mej?

Iaf. Jag och Flay stod och kollade på honom och när kön va liten stäle jag och Flay oss där.
När vi kom fram till han frågade jag om vi kunde få ta kort med honom.
det fick vi! ;D
Och efteråt när jag skulle gå ifrån han råka ja nudda hans rumpa!!!!! Ahh.. Piinsamt!
När Flay och hon från skolan, Tamara tagit kort me han oxo frågade jag om jag fick en kram! Och det fick jag!!

Och Flay var  spermodig och sa att hon tyckte hans skor va jättejätte fina!
Han ba: tack så jättejätte mycket, dessamma! :)
Ah söt han är!

Underbar dag!

Mojj ;)

Even though that I just meet you,
And we?ve only said hello.
I can tell that you are special,
Don?t ask me how I know.
It may sounds strange but,
To me it seems
You where always here
Living in my dreams


Varför har jag skrívit första versen av everything changes här?
Joo... för att det påminner så mycket om vad jag tycker om Danny <3
Jag gillar inte Markus Fagervall, men det är inte han som har skrivit texten, och den kunde lika gärna varit Eriks :D

Btw, Imorn har ju Erik  signering på Heron City, så jag och Flay har gjort en liten bok, med ord, dikter och hälsnigar till honom.

"Wiiiii, Danny kmr med Rix fm till Kungsan den 18/5!!"   Noijp, men han kmr med nrj till Kungsan den 19/5 Längtaaa!!!


Jaja, kramar <3

Allo!

Imorgon är det Torsdag och då ska jag och Flay på Eriks signering i Heron City :) ska bli sjukt kul!!
Igår chattade jag, Flay, Chloe och Thu. Riktigt roligt :D
kolla va fixade ihop :)

Till dej...

Svenska: Jag älskar dig
Arabiska: Ana ohiboke
Danska: Jeg elsker dig
Engelska: I love you
Esperanto: Mi amas vin
Estniska: Mina armastan sind
Finska: Minä rakastan sinua
Franska: Je t'aime
Grekiska: S'ayapo
Hawaiska: Aloha I'a Au Oe
Hindi: Mai tumase pyar karati
Holländska: Ik hou van jou
Isländska: É elske thig
Italienska: Ti amo
Japanska: Aishiteru
Kinesiska: Wo ai ni
Latin: Te amo
Polska: Ja kocham ciebie
Portugiska: Eu te amo
Ryska: Ja tebjá ljubljiú
Serbokroatiska: Volim te
Spanska: Te quiero
Swahili: Ninakupénda wewe
Syrianska: Bhebbak
Thai: Chan rak khun
Tjeckiska: Miluji tê
Turkiska: Seni Sevyorum
Tyska: ich liebe dich
Ungerska: Szerétlek
Vietnamesiska: Toi yeu may



Från mej (LipGlosset.), Flay (Flaay), Chloe (Chlooe) och Hanna (Hails) Bara för att du betyder mäst!



Jajja.. Nu ska jag dra! Kraaaaaaaaaaam <3

Veckans låt!

Okey.. Veckans låt är:      TOKYO!!


Warm and cold
You grab me down, you lift me with your magic
New and old
I know your way but I don't understand it
Steel and stone
A thousand years of history and future
Gold and cone
A lazy beam's creating this illusion

I can leave any day
But you're always gonna stay on my mind

Tokyo
- You've got the rhythm in you
High and low
- She's gonna do it to you
Tokyo
- You've got the rhythm in you
High and low
- She's gonna do it to you

Sleepless nights
My eyes are open but I must be dreaming
You and I
We play it cool but underneath we're steaming

You can run you can hide
But this roller-coaster ride never stops

Tokyo
- You've got the rhythm in you
High and low
- She's gonna do it to you
Tokyo
- You've got the rhythm in you
High and low
- She's gonna do it to you
She's gonna do it to you
She's gonna do it to you...

Ohh...

I can leave any day
But you're always gonna stay on my mind
And you can run you can hide
But this roller-coaster ride never stops

Tokyo
- You've got the rhythm in you
High and low
- She's gonna do it to you
Tokyo
- You've got the rhythm in you
High and low
- She's gonna do it to you

Tokyo
- You've got the rhythm in you
High and low
- She's gonna do it to you
Tokyo
- You've got the rhythm in you
High and low
- She's gonna do it to you


image72           <-- från My Playlist <3

Tjaba Tjena Hallå!

Idag är det Måndag :) Och imorn är det Tisdag, Smart ja e va ??
Nä, men imorn söker jö Encore till Idol, Hejjar på dejj!
Flay har tagit över sina bilder från mobilen ;) Kolla in hennes inläg om svampbob på
www.flay.webblogg.se :)

Längar till Torsdag och söndag :) Då har ju Erik signeringar ;) Och den 19:onde är ju Danny med i nrj:D:D

Jaja.. vet inte vad jag ska skiva utom att ni betyder urmkt för mejj; Flay, Chloe, Danny, Erik och Encore! Kram på er.!


Kraaam <3




Bild på lilla fula mejj:

Jag 1


Tjaba Tjena Hallå!

Idag är det Måndag :) Och imorn är det Tisdag, Smart ja e va ??
Nä, men imorn söker jö Encore till Idol, Hejjar på dejj!
Flay har tagit över sina bilder från mobilen ;) Kolla in hennes inläg om svampbob på
www.flay.webblogg.se :)

Längar till Torsdag och söndag :) Då har ju Erik signeringar ;) Och den 19:onde är ju Danny med i nrj:D:D

Jaja.. vet inte vad jag ska skiva utom att ni betyder urmkt för mejj; Flay, Chloe, Danny, Erik och Encore! Kram på er.!


Kraaam <3


Mitt och Encores msn-snack <3

Jag är : Hejjar på dejj Encore!! Du är grym!
Encore är: Encore

xp



Hejjar på dejj Encore!! Du är grym! säger:

Hey!!

 Hejjar på dejj Encore!! Du e grymm! säger:

Hörde att du sökte och gick vidare i idol!!?

Encore säger:

japp

 Hejjar på dejj Encore!! Du e grymm! säger:

Gud va kul!! Ska hejja på dejj

Encore säger:

får hoppasja ggår vidare på tisdag också. det är då jag ska sjunag för riktiga juryn

 Hejjar på dejj Encore!! Du e grymm! säger:

På tisdag? Vilekn tid?? Ska hålla tummarna då!!!

 Hejjar på dejj Encore!! Du e grymm! säger:

Längtar till nästa nummer av starlet, då är jue du me

Encore säger: ;)

 Hejjar på dejj Encore!! Du e grymm! säger:

Hur mår du då???

 Hejjar på dejj Encore!! Du e grymm! säger:

Jag tycker du är en underbar människa, som dessutom sjunger sjukt fiinxD Man blir så berörd när du sjunger lixom ! Dessutom är du jätte gullig!

Encore säger:

fan va söt du e!

Encore säger:

Men nu ska jag gå å kolla TV!! Vi hörs snaart!! PUSS

 Hejjar på dejj Encore!! Du e grymm! säger:

Du vet inte hur mkt orden berör!! Tack

 Hejjar på dejj Encore!! Du e grymm! säger:

Pusshejj


Flummiga päron!!

Sitter här och chattar med Flay coh Encore :)
Encore är helt grym på att sjunga :)  Jag hejjar på dejj i idol sötis x)

Kom å tänka på när jag och Zoe chattade med Robin en kille i hennes klass.
Hann hette lixom Robin- Mina Päron är flummiga.
Vi ba wtf!?!  Perversa som vi är tänkte vi på ngt heeeelt annat än hur det egentligen va.
Vi: Dina päron!?!?!
Han: Ja.. mina föräldrar, va trodde ni!? 
Shiiit va vi asgarva!!

Tack så jätte mkt Chloe för att du fixade bilden  du är underbar, och du me flay!! (L)

Kraaam.

Flummiga bilder xP

image50                    Dalamatiiin x)


image54Bigg or WHAT!?

image55   Fett läskig..!      image56 Maha.!     image57Puss ngn?


image58Till mormor <3         image59 Do ya heave an e-mail?

image60Haha.. Så vill ja oxo kunna göra!                      Danny is image61  !!

image62                                                      image63 Danny has the kee to my heart!
Läbbit om man ba skulle
gå på stan å så kmr han!


image64 Söööt va ? xD        image65  Run run run!! ;) Kitty alla ggr :D


image66  Ja diiggar han..! Fett coool!     


image67

wtf! Va flyger brevi snubben??

image68Fiiiiiiiin xD                            image69  Störande..!


image70  Sööt va ??


Kankse lite irriterande ja e , men jaja!! :D:D


Kraaaaaam <3


Pizza, Pizza och åter igen Pizza !

Idag skulle jag och Flay sjunga kareoke... men den funkade inte så då gick vi hem till mej och typ gjorde nada och seeen pantade vi burkar och gick och köpte glass :)
Jag vet inte vad jag ska göra på datan och jag vet inte vad jag ska blogga..!

I går åt jag pizza, Idag åt Jag pizza, och imorn ska jag äta pizza...! omg<3

Kraaaaam <3


HAN SVARADE!!!!

Omg, kan inte fatta!!!
Danny svarade på mitt gb inlägg..!!!!!! Shit va glad jag är!
Jag bara skakar och omg..!!
Men jag vill at han ska svara på Fleys inlägg oxo :)

Och Flay, gud va sött namn du har på msn.. Börjar nästan gråta ju..!

Till Danny:

Heyy Söööt xD

Tänker du svara på mitt gb, pliiz??
Du har ju blivit superbra på att blogga nu :D
Hur är det med dejj??
Själv har jag ont i tumen, stukade den på ridnigen i fredas... Och så har min mormor dött precis, R.I.P...

När jag var liten ville jag oxo bli clown :D Hehe xP

Vi syns i nrj hoppas jag :D

Kmr du ihåg mejj och min kompis Fanny som gav dejj ett halslöst gosedjurs giraff i Sätra :)

Kraaam Hanna ::luv::

Svar:
giraffen ja!! haha tack :D
ajaj, stackars tumme..och synd om mormor.. : (

kramkram

Kan inte fatta att han skrev till mejj :D:D Kraaaaam...


Jusste " Godis droppar, gooodis droppar" Fett läskigt..!

Mål

Saker jag ska ha uppnått innan året är slut:

* Ge Danny en present [x]
* Träffa Danny [x]
* Krama Danny [x]
* Fotas med Danny [x]
* Ge Erik en present []
* Träffa Erik [x]
* Krama Erik []
* Fotas med Erik [x]

Svampbob och garvande tanter ;)

Idag va jag med Flay i Nacka forum. Superkul... :D

Vi skulle åka ner i rulltrappan och där "uppe" Stod det en snubbe som pratade heeela tin i en mic. Ja och Flay ba kollar på han och han kollar tebax, Gud va vi skratta!! Asg, lr vad!?

Sen...

Vi hade lixom tiggt vatten på Taco bar och sen skulle vi slänga den. Ja envisades med att slänga dom i papperskorgen ( Det var fortfarande vatten i glasen):

Jag: Vi slänger här...
Flay: Nää... Det kmr att lukta ju ..! * asg*

Ja slängde iaf och sen när Flay skulle slänga vek hon typ ihop den och ba slängde inte den i paperskorgen...
Det kom typ massa vatten på golvet, va ba Asgarv typ..!
Sprang in på Akademi bokhandeln och flummade..

Och seeen gick Jag och Flay och pratade och då tyckte jag att jag hörde Tokyo ( <3 )

Jag: Tokyo!
Flay: Fuck you?
Jag: *asg*

En tant i närheten typ garvade och jag typ dog..! Haha..

Sen kom typ Svampbob och gick efter mejj och Flay... Fett läskigt..!
Eller Svamp bob som Flay säger...

Kraaam.

Hoppas, hoppas, hoppas <3

Flay ska kankse få följa med mej och min familj yill Gotland, fett kul det vorre..!
Lixom, om hon får för sina föräldrar hänger hon me, Yoau!
Danny ska ju komma och sitta emellan oss på båten, lixom.:

Danny:
Uräkta tjejjer, men det här är min plats
Vi: flyttar så att Danny kan sitta mellan oss.
Danny: Men det är lungt, jag kan sitta här borta om ni vill sitta brevi varann...
Vi: NEEEJJ!!!!
Danny: Men det är okeyy..
Vi: Neeeyy!!!!!!!
Danny: Okej...

I våraa drömmar typ <3

Ska ringa Flay nu, och du Chloe Miss U!

Kram

DANNY I INNE!!

AHHH!! Danny e inne!!
Man kan ju alltid hoppas på svaaaar <3


Kraaaaaam!!!!

God Natt, Lusse katt :)

Nu har jag borstat tänderna och sjölt med munsjölj. Tagit bort sminket och satt på mejj pyamas.
Så då är det väl bara en sak till som måste göras...

Stänga av datan...

hmm... Ville bara säga god natt, Lussekatt:)

Kram.. <3


   I will go ;)

Låttexten :)

Tack Marika för att jag oxo få ha som du, men jag ska inte ha precis som du ;)
ska ta låttexter som betyder mkt för mej, eller ngt sånt.
Första texten är Skater Boy med Avril Laving, gillar inte henne sådär jätte mkt, och jag vet låten är gammal, Men spela rol.?
Den är ju bra och läst texten den har faktiskt en mening xD

Skater boy 

he was a boy she was a girl
can i make it anymore obvious!

He was a punk, she did ballet
What more can I say?

He wanted her, she'd never tell
secretly she wanted him as well

But all of her friends, stuck up their nose
They had a problem with his baggy clothes...

He was a skater boy
She said "see ya later boy"
He wasn't good enough for her
She had a pretty face
But her head was up in space
She needed to come back down to earth

Five years from now, she sits at home
Feeding the baby, she's all alone

She turns on T.V., guess who she sees
Skater boy rocking up MTV

She calls up her friends, they already know
And they've all got tickets to see his show

she tags along, stands in the crowd
Looks up at the man that she turned down

He was a skater boy
She said "see ya later boy"
He wasn't good enough for her
Now he's a superstar
Slammin on his guitar
did your pretty face see what his worth?(hold out)
He was a skater boy
She said "see ya later boy"
He wasn't good enough for her
Now he's a superstar
Slammin on his guitar
Did your pretty face see what he's worth?(hold out)

sorry girl, but you missed out
Well tough luck that boy's mine now

We are more than just good friends
This is how the story ends

Too bad that you couldn't see
See the man that boy could be

There is more than meets the eye(hold out)
I see the soul that is inside

He's just a boy and I'm just a girl
Can I make it anymore obvious?

We are in love, haven't you heard
How we rock each others world!

I'm with the skater boy
I said "see ya later boy"
I'll be backstage after the show
I'll be at a studio
Singing the song we wrote
About a girl you used to know.

I'm with the skater boy
I said "see ya later boy"
I'll be backstage after the show
I'll be at a studio
Singing the song we wrote
About the girl you used to know.

Som sagt har den ju en menig... Om ni förstår...
Jaja. Kram <3

Liiista xD

(x) Känt dig pinsam
(x) Borstat tänderna i mer än 3 min
(x) Gjort bort dig
(x) Skolkat
(x) Varit inne på datorn i mer än 5 tim, på en dag
( ) Tjuv-rökt
(x) Inte gillat/hatat någon
(x) Inte gillat/hatat dig själv
(x) Fått mer än 10 personliga meddelanden
(x) Tyckt att du är snygg
(x) Varit/är kär
( ) Snattat något
(x) Sovit i mer än 15 timmar
( ) Kollat på TV i mer än 5 tim i streck
( ) Sminkat dig så mycket så det blev fult till sist
(x) Varit nöjd/stolt över dig själv
(x) Haft tur-dagar
(x) Haft oturs dagar
(x) Blivit så arg så att du skrek
(x) Blivit så glad så att du skrek
(x) Ljugit för någon
(x) Saknat någon
( ) Haft över 50 000 kr
(x) Trott/tror på tomten
(x) Varit dum mot någon
( ) Varit övertrött du att du typ ramlat på golvet och somnat
( ) Haft lust att slå sönder datorn
(x) Varit / är beroende av musik
(x) Pussat någon
(x) Kramat någon
( ) Haft lust att ta självmord
( ) Varit vaken i ett dygn
(x) Struntat i att borsta tänderna
(x) Gråtit av smärta
(x) Gråtit för att du saknat nån
(x) blivit hotad -  Öhm.. Gille sa att han skulle kutta mej om Flay inte sjöng, Hahaha
(x) Har en syster / bror
( ) Har en pojk / flickvän
( ) Har haft / har tanställning, glasögon, hörapparat elr liknande
(x) Tappat rösten
(x) Hatat
(x) Älskat
(x) Blivit slagen (x) Gillar julen mer än min födelsedag
(x) Flummar övermycket
(x) Tycker om smink
(x) Gillar inte läxor
(x) Gillar att skriva
( ) Gillar att rita
( ) Somnar lätt
( ) Säger ordet ''Hej'' ofta
(x) Är beroende av något/någon
(x) Vill ha en ny dator
( ) Gillar laptopar mer än vanliga datorer
(x) Får bara äta godis på lördagar  - Vem tror at jag lyder ??
( ) Tittar ofta på TV ( ) somnat i skolan
( ) spytt upp äggröra
( ) träffat en fanglobemedlem irl
( ) gjort bort mig på Ica
( ) fastnat i toalettstolen
( ) filmat sig själv länge med webbcameran
(x) sovit i tält
( ) skrattat tills man kräks
( ) spinningcyklat
( ) skällt ut en lärare
(x) gått en mil
(x) lekt kurragömma
(x) vunnit en tävling
( ) sms:at slut på alla pengar på kontantkortet snabbt
(x) poserat framför spegeln
(x) sjungit i duschen
( x) pallat äpplen
( x) frågat chans på någon via en kompis ( ) Har knarkat
(x) Är över 1, 60 m
(x) Hatar skolan
(x) Har blivit mobbad
(x) Sover med en nalle
( ) Är en fjortis (x) Har träffat en kändis
( ) Har svikit någon  -  Eller ?
(x) Har blivit sviken
(x) Kissat inne i en bassäng på ett badhus^^     -  Men Hey, ja va typ fem!!!
(x) Är inte som andra
( ) Tycker att du är snygg
( ) Har haft alla rätt på ett rpov
( ) Är på dåligt humör
( ) Gjort en god sockerkaka
( ) Skäms inte för att du leker med Barbie
( ) Gillar skolan
( ) Har gjort många mål på en fotbolls match
( ) Har provat snus
( ) Älskar snön
(x) Har lekt med barbie
( ) Har varit full
(x) Tycker att hästar är underbara
( ) Har Skype
(x) Älskar en som inte älskar en själv
( ) Gillar fjortisar
( ) Har rosa läppglans på sig
( ) Tänder på nakna killar med rosa läppstift ( ) Använt schampo på kroppen och tvål i håret av misstag
(x) Vart med på tv
( ) Tejpat för munnen och sen haft svårt att få bort det
(x) Suttit i ett torkskåp
(x) Varit svartsjuk på ett syskon
( ) Laddat ner musik gratis
(x) Knäckt en cd-skiva
(x) Skrivit på papper med en kajalpenna
( ) Badat finsk bastu
( ) Sparat på ekollon
(x) Åkt en lång busstur själv
( ) Ringt till alla i klassen vid samma tillfälle
(x) Svimmat
( ) Vart på bröllop
(x) Spelat Sims
(x) Varit snäll
(x) Varit taskig
(x) Flygit
(x) Åkt tåg
( ) Sovit under bar himmel ( ) Ätit mer än 3 kg godis på 1 timme
( ) Har haft så ont i magen att du nästan dog
(x) Har en egen mobil
(x) Älskar svart
(x) Gråtit för nått du själv tycker är töntigt
( ) Har många småsaker i sitt rum
( ) Har en egen tv
(x) Gillar ljus
( ) Har en medalj
(x) Gillar frukt
( ) Har hål i öronen
(x) Gillar läkerol ( ) Dricker helldre Cola än Sprite (x) Börjat gråta i skolan
(x) Har en webkamera
( ) Tycker att dina föräldrar är pinsamma
( ) Går i ngn sport
( ) Gillar inte godis
(x) Åker buss/spårvagn/tunnelbana till skolan
( ) Köper bara dyra märken
(x) Tycker att skolan är jobbig
( ) Kan vissla broder jakob
( ) Bädar sin säng varje morgon
(x) Är flummig
( ) Har ingen speciel idol
( ) Smälter in i mängden
(x) Har sagt något dumt och sedan ångrat det
(x) Sagt förlåt
(x) Gillar kokos
(x) Länktar tills en speciel dag
( ) Älskar Skolan
(x) har över 50 kr just nu
( ) älskar ditt rum
(x) Hatar ditt rum
(x) Blev ful på skolfotot
(x) ätit bara strössel utan nogot till
( ) har äkta Guld
( ) har äkta silver
(x) har en 2007 kalender
(x) Är oftast trött efter skolan
(x) Hatar att göra läxor
(x) Vet vad ''dyslexi'' är
(x) Gillar att vara i sitt rum
( ) Brukar kolla på Simpsons varje dag
(x) Sminkar sig till skolan
(x) Har Photoshop
(x) Gått till skolsystern
(x) Glömt/Struntat i att göra läxor
(x) Gillar att läsa böcker som är bra
( ) Är självisk
( ) Har en ryggsäck till skolan (x) Bor i stockholm
( ) Vill flytta till en annan stad
( ) Ätit ett paket glass på en dag
( ) Är rädd för ormar
( ) Har fobier
(x)Skriver dagbok
( ) Har gimp
(x) gillar korv med bröd
( ) Tappat din bricka i matsalen i skolan
( ) Skämts så mycket så du har gått hem från skolan
(x) Tycker att du lever ett bra liv
( ) Är deprimerad
( ) Spelar fotboll
( ) Har inget syskon
( x) Vill äta godis nu (x) Kramat en kändis
(x) Chattat med en kändis
(x) Älskar musik
(x) Är en idol galning
(x) Bor/bodde i stockholm
( ) Hatar Darin
( ) Varit på en gala
(x) Är singel ( ) Du är språkpolis
( ) Folk tror att du är från ett annat land än det du egentligen är ifrån
( ) Du har ett favoritspråk
(x) Du hatar matte ( ) Älskar The Simspons
(x) Gillar utländska namn
( x) Du vill ha ett jobb där man skriver mycket
( x) Du lägger ofta in utländska ord i en vanlig konversation
( ) Du vill heta något annat (x) Har pussat en kille/tjej Hmm.. Ksnke ?
(x) Har klarat ett prov utan att fuska
(x) Älskar att följa sin idol på turné/signeringar
(x) Gillar att mysa
( ) Gillar Tomat
(x) Ditt favorit godis är ' Sura '
(x) Du har ätit vanilj glass
(x) Har du bakat
( ) Äter frukost varje dag
( ) Går i skolan på helgerna
(x) Varit utomlands (x) Har gardiner ( ) Är bäst i din klass på nogot
(x) sminkat dig
( ) Har chattat med 10 styken eller mera på MSN
( ) Sminkat nogon jätte fult med flit
( ) Tycker du är söt
( ) Ljuigt för din bästis för att du var tvungen (x) Har varit uppkäftad mot rekton/läraren
( ) Skrivet ett brev till den man gillar för du vågade inte säga
(x) Släppt sig på en lektion
( ) varit till kanada
( ) spytt över en kompis
( ) Somnat när man var med en kompis
(x) tjuvringt
( ) lagar mat själv
( ) får veckopeng
( ) Har aldrig varit i stan själv
(x) har varit så rädd att du tappa andan
(x) sovit hos nån men gick hem mitt i natten
( ) har varit scout
(x) hatar myggor
(x) fladdermöss är coola? (x) Varit ett ego
( ) Gått på toa mer än 6 ggr på en dag
( ) Ångrat en sak jättemycket
(x) Åkt pulka
(x) Varit skitarg
(x) Bråkat med sina föräldrar
( ) Sett sin bästa kompis död
( x) Tyckt att en kompis varit hemsk mot mig
(x) Varit i skolan mer än du behövde
( ) Har percing
( ) Har opererat sig nångång
( ) Druckit sprit
( x) Krockat med en bil
( ) Stulit en bil
(x) Ljugit för en vän
(x) Skolkat  - hmm... det beror på.... xP
( ) Sett någon dö
( x) Flugit flygplan
(x) Gått vilse
(x) Rest runt i Sverige
( ) Besökt Washington DC
(x) Simmat i havet
( ) Känt som om du skulle dö
(x) Gråtit dig till sömns
( x) Lekt tjuv och polis
( ) Nyligen ritat med färger
(x) Sjungit karaoke
(x) Betalat med enbart mynt
( ) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
(x) Fångat en snöflinga på tungan
( ) Dansat i regn
(x) Skrivit till Jultomten
( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
( x) Blåst såpbubblor
( ) Grillat på en strand
( ) Gått på en fest du inte var bjuden till
( ) Åkt rullskridskor
(x) Åkt skridskor
(x) gråtit -av skratt
(x) oroat mig över något
( ) klagat på att jag är fet
(x) tvättat bort sminket
(x) tränat
( ) låtit bli att äta för jag tycker jag är för fet
(x) varit stolt över mig själv
(x) förälskat mig i någon/något
(x) hoppat studsmatta
(x) klagat på att ingen fattar något
(x) besökt mer än två berömda platser
(x) träffat kungen/statsministern - Fredrick Rainfelt i Feln, Flay, do ya remember ??
( ) träffat min drömpojkvän
(x) bakat
(x) lagat mat
( ) Har mer än 1000 kr i plånboken
( ) Pussat min bästis på munnen
(x) Gjort något du blivit nöjd med i paint/photoshop
( ) Haft sex i en städskrub
(x) Vägt mer än 40 kg
(x) Sett över 5 filmer på en och samma dag
( ) Räknat till 1000
( ) Varit i Japan
(x) Träffat din idol  - Daaaanny!! Eriiiiik!!
( ) Gått på disco tillsammans med en kille
(x) Åkt skidor minst 4 gånger
( ) Har en bilddagbok på
http://www.bilddagboken.se
( ) Har fler än 5 bästisar
( ) Somnat på en fotbollsmatch
(x) Garvat åt en tv-reklam
( ) Älskat någon du lärt känna via internet
( ) Har 1 oläst medelande just nu på fanglobe


Hej Kompisar :)



Hej Flumm ! ?


Sitter här och saknar Danny, Saknar Erik, Saknar Mormor, Saknar Flay och Saknar Chloe <3
Idag var det kort skoldag (:D) Jag och Flay fick nada gjort och vi satt mäst och flummade med nåra killar från basgruppen, Hey! Dom tog Flays penna!!!!
Flay fick en mp3 :) Och vi laddade över musik till min och Flays mp3:er. Det blev Dannys och lite flumm- musik :)
Åt min favvo rätt ikväll. När jag säger vad det är kmr alla att spy... Håll i er nu :

Kantarell Soppa!!! Sjukt gott!!!

Imorgon ska jag och Flay kolla på björknäs.

Kraaaaaaaam!!