Hajj :)

Jag sitter här hemma hos Flay och blir lite attakad av en kamera :P

Idag har jag varit i skolan, och haft franska :(
Och imorn ska vi ha ett extrapass !! Blääh !!!!

Flay har lagt upp bilder på Erkki från signerinen, kolla gärna in dom, Flay.webblogg.se !
Hon har precis bloggat, sjuktbra som vanligt !!!

Ja o Flay ska kolla Winning London me Mary-kate och Ashly olsen;)

Ska no sluta blogga nu... Aaa det ska ja ! BAyy!


Bästa dagen i mitt liv <3

Jag kan knappt fatta det, att jag och Flay har träffat Erik Segerstedt !!
Jag å Flay tog buss och tunnelbana till Sätra ... Vi är så duktiga :P

Vi satt å väntade ett tag, vi stog längst fram..
Det var helt otroligt när Erkki gick upp på scenen, gud vad jag darrade , och Flay darrade hon oxo !
Han kollade både mej å Flay i ögonen fleeera gånger när han sjöng (!)
Han sjöng knocking on the heavens door, Wherever you are, I can´t say i´m sorry å I don´t wanna bee ;)

Sedan var det signering...
Jag å Flay hade skrivit ERIK i pannan :P
Ja å Flay kom ganska långt fram.
När jag kom fram.
J: Heeeej :)
E: Hej, Va fin du är , Ska jag fylla i ?? (i pannan, alltså. skojjade han)
J: *döööd* *räcker fram A difrent shade*
E: Vad heter du ?
J: Hanna.
E: *signerar med sin suuuper fiina autograf*
J: Kan du skriva till min kompis oxo ?*Ger Erik ett papper*
E: Vad heter hon ??
J: Marika.
E:med K??
J: aaa..
E: *signerar ett papper*

Sen kom Flay fram.

E: Hej, sötnos!
F: Heeej *dööööd* *räcker fram A difrent shade*
E:Vad heter du ??
F: Fanny
E:*signerar med sin sjukt fina autograf*
F: Kan du skriva i min idolbok oxo ??*ger idolboken till Erik*
E: Självklart ! :)*signerar
F: Tack, hejdå!
J: Hej då (pinsamt högt och seeent)
E: Hare gött! hejjdåå!

Sen stog vi bakom Erkki och avgudade han !
Sen fick jag chansen...

J:Kan jag få ta kort med dejj??
E:Aaaa... :)*han ställer sig sjukt nära mejj, han luktar så jäälka gott ! *
J: *Dööööd!*
E & J: *smilar*
F: Tar kort :)
F:Får jag oxo ta kort me dejj?? (ganska tyst)
E:Aaa, visst !*ställer sig supernära flay och luktar gott då me :P )
F&E: Leer :)
F:*Dööööd!*
J: Tar kort
F&J: Tack :)
E: *fortsätter signera åt andra.*

Jag å Flay går å kramar varann :)
Vi bor i sjunde himlen ..
Sen var Erkki tvungen å gå.
Ja å Flay såg han åka iväg i bilden :)

Tack för världens bästa dag, Erik :)

Vill hälsa till: Flay, Chloe, Mfl :P

Haaaaaaaaaails ;D

Jipiiiiii!!!!!!!

Jag vet vart Erik ska vara idag, Strömsätravägen 15, på Invigningen av Peugeot Sätras nya anläggning !!!

Så jag kankse ska diiiit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wiie!

Jag läntar tills jag kan berätta för Flay, ska ringa henne kl 10...

Har typ hel backout, lr nåt.....

Tänkte att ni skulle få bilder på mina helt underbara kompisar Flay och Chloe, me det funkade inte...
Varför skriver jag en menig, hoppar ner hundra rader, osv osv !!?

Jag känner att min blogg håller på att bli trågigare än tråkigast !!!

Jag vet, gå in på Flay.webblogg.se och Chloe93.blogg.se  Deras bloggar är så mkt bättre !
Jag måste ha ngn ny idee här på bloggen , kom med förslag !!

Puss o kran (L)


För er, Flay o Chloe :)

Nu bloggar jag för er, mina kärase vänner:P
hehe

Idag var det ridnig !
Jag tog Medoc igen ;)
Flay tog Pirat.
För mejj gick de bra ;) Medoc delar första plats me Hummel, faktiskt (!)
För Flay gick de mindre bra ;(

Imorn ska Erkki vara i sthlm på signering ;D Men vart!?
Det stog bara sthlm, man ba: Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !

Mumms mumms ska va me på lets dance ikväll kl 20:00 :D
Måste man ju checka in !!


Ska typ sluta blogga nu, menmen aurevroir :P

Heeeej :)

Sitter här hemma hos moi med Flay vid min sida :P
Vi lyssnar på eh... *fniss* Jimmy Janson.
Jag LOVAR jag lyssnar inte på han... I vanliga fall.
Jag gillade han för typ 100 år sen...   Nu tkr ja att han har sooopiga låtar, typ som per gesle...hehe
Det läskigaste är att jag typ kan ALLA hans låtar.. Aaaaahhh!
Nu lyssnar jag ju på Danny och Erkki :) Dom har BRA texter och BRA röster och ser BRA ut igemförelse med jimmy janson..

I alla fall...
Idag har jag redovisat en grej i matten *stolt* :P
Flay redovisade oxo :)
Jag vet liksom inte vad jag ska skriva, someone help me !
Erm.. Jag borde börja träna (lider av dålig kondis) ... fast det ska jag inte för jag orkar inte....
På fredag ska en grejs till skolan lämnas in, har inte börjat än...

Ska jag sluta blogga nu och låte Flay blogga lite istället ?
Aaaaa.... Chio mio!

Ni betyder så sjuuuuuuuukt mkt för mig, Flay och Chloe :)

6:a på rix top sex ;D

Förlåt så jätte mkt, fy på mejj..
Nu har jag ju inte bloggat på suuuperlänge !

Men iaf.
Det har hänt en hel del sen ja bloggade sist :P
Jag och Zoe sov ensamma hemma hoss pappa för han kom inte hem kl. 10 som han sagt...
Utan halv nio dagen efer.
Det första han sa när han kom in var:
Du ska vara glad att du har din pappa kvar (!)
Han hade krockat kvällen innan.
Bilen hade snurrat i luften några varv inann bilen landade i diket upp och ner!!!
Snacka om läskigt !

Och idag, Danny kom in på rix top sex igen ;D

Förlåt Chloe jag ska snara på ditt underbart fina brev ikväll! Tack för alla bilder :)

Kram på er, Flay Chloe och alla andra ;)

Medoc !

Idag var det ju ridnig, jag tog Medoc, han var faktiskt bra !
Flay hade Fabian...


Jag och Flay tog hand om en tjej som var på prov i vår skola idag, Nike hette hon.
Hon har en egen häst, en issis :)
Lyllo henne!

Dannys låt Blue är super bra, Det är den vääärkligen.

Snart ska jag äta, Flay är hoss mig och vi kollar på klipp, av.... kan du gissa??
RÄTT!! Danny <3

Jag har så dålig fantasi jusst nu, och igår! Fy på mejj!!
Men det kan inte hjälpas så nu tänker jag publicera detta och låta Flay blogga på sin blogg Flay.webblogg.se kolla in den!!!
Kolla gärna in Chloes blogg Chloe93.blogg.se, okej nu börjar jag skriva sådär mkt igen...

Hejj då, ha det bra!!

|><3    <------------------ pussfisk

´3  <-----------------------pussgubbe!

Heey!

Idag var ja i skolan som vanligt (och flummade)
Jag och Flay hade superkul , vi att och sa dom två första bokstäverna i förnamnet och dom två första i efernamnet..
Tex. Markus "Bläääh" Fagervall blev Mafa, haha mafa!!!
Det va kul :P

Nu håller jag tummarna för flay , you know why!

Älskar er ; Flay och Chloe, Kram och Puss :)

Idag har ja ingen fantasi, kramkram... Eran Hails

Glass é gott :)

Skrev nyss värsta långa bloggen, men den förvann..
idag år jag två glassar, mumms :)

Jag måste bara säga...
Sluta mobba folk för deras idoler!!!!!!!!!!!
Jag vet en som gilar Darin, och hon har en bild dagbok och så hade hon bilder på darin där, och då börjar alla klaga på att han är så dålig, varför vill man gå och kolla på han osv...
Men hallå varför?? Varför mobba ngn för att dom gillar en viss känig iställer för att dyrka sin idol???
Är det nödvändigt att göra nån ledsen????
JAg är gillar inte Darin , men mobbar jag dom som gör det, nej!
JAg gillar inte markur heller, men mobbar ja dom som gillar han , nej!
JAg tycker det är så j-vla dålig stil!
Alla kan väl få gilla vilka dom vill, det kan väl ingen annan bestäma...
Om jag och Flay går och pratar om hur mkt vi gillar danny kan nåra av våra kompisar säga: han är så ful, dålig, han ser ut som en häst , osv... men sluta mobba folk!
Det va bara det ja ville säga...

Idag hade vi drogvaneundersöknig..
det fanns en fråga som har du snott en bil, ba ja självkart!

Men nu orkara jag värkligen inte sitta vi datan mer, men jag måste säga att Chloe och Flay är världens bäst, jag älskar er!

Årets första piknik :P

Idag i skolan var det jumpa, vi hade pardans, det var kul när jag fick dansa med Flay, sen var jag tvungen att dansa med en kille :(

Efter skolan var det ås fint väder så jag och Flay bestämde oss för att ha piknik!
Det var sjukt kallt och alla GLODDE!!!

Sen gick vi in (pga. kyla) Vi hittade på en låt på vägen hem:

Bakom murar av betong
Stog du i kalsong
 

Näääj, ja kommer inte ihåg mer!!!!!!!!!!!!

men jaja, sen skrev vi novell :)
Min handlade om en tjej som fick reda på att hon var Dannys syssling!!
FLay skrev om en tjej som fick reda på att hennes syrra var ihop med Danny, den var super bra!

Det känns som det var nåt mer jag skulle blogga men nu måste jag plugga!

, Hails

Idag kom våren...!

Idag kom våren (enligt mej) iallafall till Nacka :P
Jag var som vanligt i skolan och plågades av min hämska, sliskiga lärare Charles..
Jag Flay och Lollo stog i cafeterian, det var urtrist och lite läskigt!:S
Senare påkvällen var jag Flay och en kompis som heter Amanda i stallet, jag rycktade min älsklig Hummel, jag kliade han bakom örat och han tryckte mulen mot min arm, han är SÅ gosig!
Sen sulle han på lektion då satt vi i cafeet och åt macka, :D
när mammas ridlektion var slut, tog Flay och Amanda han om Crona åt Mamma efter som det är deras favvis..
och så var det en häst, Santos som var jättesvettig så jag försökte göra honnom liiite torrare...

Jag vill hälsa till....

mina underbara  kompisar Marika och Fanny är, jag visste inte att det fanns sånna mäniskor som ni!

Och Danny, love you! You´re my all (L)

Och till ni som INTE klagar på mig Flay och Lollo när vi pratar..

Och till Lollo, Amanda,cissi S, Emem, och Bella såklart :)

Tack alla ni so jag glömt att hälsa till ;D

//er Hails


Flay och Chloe :D Kram på er!

  Chloe :D

Till Chloe: Hoppas inte bilden är förstor.... förlåt i sånna fall,  Tack för alla brev :D




 Flay :D

Till Flay: Jag vet vart du bor...haha.... Hoppas jag får brev från dig snart :P


Till både Flay och Chloe:

Ni betyder så himla mkt för mig!

kram, hails


Dagen som INTE blev så lyckad :(

Igår, skulle ju vara den bästa dagen i mitt liv, vi skulle träffa Danny..
Vi kom till sergelstorg halv ett..
Jag och Flay satt och lyssnade när nån gubbe snackade om nutidens slavhandel osv osv... (vääldigt tråkigt)
Klockan närmade sig två och jag var så jäkla förväntansfull , nervös och glad.
Det stog en del andra Danny-fans men väldigt få.. jag trodde det skulle vara fler, men men...
Och så kom nån J*vla gubbe och sa att Danny inte skulle vara där, kankse på hötorget,
Kankse 10 st, fans spreng ihop till hötorget.. vi hittade han inte...
Besvikna, arga och ledsna irrade vi runt i sthlm..

Sen bestämde vi oss för att åka till söder och leta upp Dannys lägenhet (hihi)
Vi gick runt där et tag, sen frågade vi en tjej och hon förklardeför oss...
Jag fick ju inga bilder på Danny, men på hans port :P

Jag måste få träffa Danny snart...


image19

Heydå!

Idag går min dröm i uppfyllelse!

Idag ska en kompis till mig tävla, hon ska ha Kejsaren och jag önskar henne all lycka till!
Jag kan inte komma och kolla eftersom jag ska til Dannys skivsignering!!!!!!!!!!!!!!!

Typ nångång ska jga och Flay köpa present till Danny, asså idag :D
Detta blev en tråkig bloggnig...

Det har hänt mkt den senaste veckan...

Min mamma och pappa har varit skilda sen jag var 5-6 år... sen dess typ har pappa varit tsm med marie som har två barn, Zoe som är 13 och Charlie som är 9...
Zoe och jag är typ vääldigt bra kompisar :)
Iveckan  sa pappa att han och Marie skulle göra slut :'(
Dom får våran lilla hund Blaze *snyft* :'(

Och ni vet Fanny som jag va kompis med förut har velat prata med mig och reda ut det här, säger en kompis ....

Mej jaja, nu ska jag svara på mejl på myspace, och please, ngn som vet att dom har min msn logga in :P

Danny:

image18


Kan inte fatta...

Idag är det ju fredag, Och jag red som vanigt.
Jag var näst sist och tog Pirat, stallets största häst :D
Vi hoppade och det var jättekul!
Flay hade Medoc, en sor klumpig häst...
Såg jätteläskigt ut att hoppa med han !
Efter ridlektionen ledde jag och Flay på en nybörgar grupp, lyckat, där spreng jag runt med säkerhetsväst, ridstövlar, det var superjobbigt!

Imorgon, OMG OMG OMG!!!! Då ska jag åka till Sergelstorg och vara på Dannys skivsignering, kan inte fatta det!!!
Imorn, kankse min högsta dröm går i uppfyllelse!

Idag fick jag ett brev från Chloe, tack så jätte mkt!
Din beretelse var jättebra, vill höra mer!

I skolan idag Satt jag och Flay och skrev noveller, om Danny..
Flays blev sjukt bra!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, jooo jag kan hälsa till:
Flay, Chloe, och Zoe!

Hallo!

Sitter här och lyssnar på Eriks platta, den är superbra :D
Lyssnar på 2 Happy 2 Soon :D
Idag redovisade jag matten , äntligen .
Och så följde jag med Flay till sickla för hon skulle köpa en tröja, den är sjukt fiiiiiin :)

Måns ligger etta på rix topp 6!!! iförsig det är ju bra, låten är bra och han är superbra, men hallå Danny har varit med på listan i en månad ca, han har alldrig varit etta eller två Måns har varit med två gånger!!!
Erik ligger fyra...

Jag har märkt att jag börjar bli killtokig, Ahhh! Haha...
Fast MÄST Danny tokigt! Han är FÖR underbar :)
Jag och Flay fantiserar ganska mkt om danny, och erik en del....

Men jaja, ska kolla in lite andra bloggar , kramkram, Hailan

Hajj!

Idag hade vi idrott i skolan, det var superkul!
Vi hade musik och rörelse, vi skule räkna takter och så dansade vi lite olika danser, det var otroligt roligt!
Jag var med Flay efter skolan väääääldigt ovanligt, men så himla kul :D
Vi lyssnade igenom Eriks skiva och sen lyssna vi på rix top 6, Danny låg trea, Erik tvåa och Måns fyra, ska hejja på honnom på lördag (melodifestivalen)
I morse på basgrupps samlingen flummade jag och Flay sjuukt mkt, vi asg at "snygg-knut, snygg-sven och snygg-Ingrid", Eriks familj, vi är så tråkiga!
Pratade med Flay i telefon föööör länge, enligt mamma..Jag tyckde det va föööör liiiite!!!!

Nu ska jag snart sova, kramkram :)


image17

Fick ju svar från Danny själv förut, jag svävar på rosa moln, håller tummarna på att Flay får svar snart!

Lite bilder..

Här har ni lite bilder att dregla över :P



Dannylove   Malle  Dboy   Är han inte underbar :)

Heey!

Jag kan inte tro det, Danny svarade på ett mejl till mig, OMG!!!!
Jag är superglad :D

Idag köpte jag Eriks platta A difrent shade, den är suuuperbra!
Sen när jag kom hem Hade jag fått ett pollux paket och ett brev från chloe :D
Och ikväll var jag med Flay, vi lyssnade på Eriks platta och sen på rix top sex klockan sex, Danny ligger tvåa, erik trea, och jag kan inte fatta att Magnur carlsons låt live forever ligger först, den suger ju! Förlåt till er som gillar den, den är bara MIN åsikt...

Och jusste i torsdags klippte jag mig , det är KORT och inte spec. snyggt!
Flay har åsså klippt sig kort, det är SÅ SNYGGT!

Jag vill hälsa till Flay och Chloe och dom andra på www.Dannysaucedo.se

Ha det bäst :) Kramkram, Hails

Hejjsan ;D

Det gick inte att skriva igår, aah!
Men iaf tack för brevet Chloe tack så sjukt mkt, och tack för ditt brev åsså, Flay, vi bor ju såååå långt ifrån varann, haha!
Danny ska ha konsär med Erik den 21 Aprill, vet inte om jag får gåå.. den är i gbg, hundre ljurår härifrån!!!!
Och jusste jag har klippt mig, det blev suuuuper kort, och jag har typ samma frisyr som min franska lärare *help!!!*
Fanny har också klipt sig, det bliev sjukt coolt!
Idag red jag, jag blev uppskriven på Cesam, på honnom känner man sig trygg, haha..
Han bet mig!!!! ajj!!
Fanny valde Husse, för henne gick det sådär ...
Skulle till pappa idag, men har har inte ringt mig på två veckor :'(, fast jag överlever... han komm inte jag ringde hem till han men han jobbade, ovanligt!
Så jag pratade lite med pappas tjejs dotter Zoe ett tag istället....


I sommar vill jag åka till gottland, fast bara om Flay får följa med, då SKA vi åka till ett ridläger Flay va på förra året...
Och så ska jag åka på språkresa med Zoe ska bli superkul :D
Men jajja nu ska jag typ göra ingenting, hey då!