Pårklöovet :p

Okej, nu måste jag ärligt skärpa mej! <3
SERIÖÖÖST HÄR (I)
haha..

Iaf, påsklovet var det roligaste lovet på LÄNGE!
först vare ju kussarna å skidor (läs om det längre ner).
Sen drog ju ja å Fannye till VARBERG <3 asså shiiet vad vi har längtat å lixom, ÄNTLIGEN!

Tis

Mötte Fannye vid bussen, sen åkte vi till centralen sa hejdå till mams å så :D
Åkte lääänge tills vi äntligen kom fram till gbg ! <3 träffade SIRI OCH BEA! SHIET VA NAJS ALLTSÅ <3
dom va fett mys!
sen åkte vi från gbg till varberg, (kändes som det tog 10 min)
OCHSÅTRÄFFADEVISÖTÄLSKLINGARNA <3<33<3

asså, BECKA Å ELIN <3<3<33<33

Vi drog till hm å provade hattar å fula kläder, sen GLÖMDE jag min å Fannyes kamera där (det kom ja på sen)
vi drog hem till elin sen och typ skulle laga pankakor men det gick asdåligt, så fick fick pizza  xD sen lagade vi mat på kvällen å så :) stark men gott! kolade på sunes jul å så :D


Ons
vi vaknade faktiskt. haha, och så äh.. BOWLADE VI (I) eller först hämtade vi kamerorna.. HAHAH XD
jag förlorade faktisk. sen drog vi till Bexxi.. å typ.. gjorde nåt, minns inte :O film? eller,, HAHA mitt minne :D

Tor
VI ÅKTE TILL GE-KÅS fett kul va det!
köptte 22 varor för 399 kr :D ahha billigt (I)
vi missade fört bussen dit så vi fick sjuss av beckas papi :p
Sen när vi kom hem till beckan igen så spelade vi guitar hero, åt middag, lyssnade när becka sjöng, ansiktsmask å så :)

Fre
Åkte hem .... BAJS! ...
träffade BEA Å SIRI på vägen hem ! <3

hanna mötte oss på centralen <3

Lör
FOOOTLOOSE <3 mötte fanny å hanna å drog å åt på burger king <33 haha.. sen var MUSIKAAAAL :D
ASBRA! rekomenderar den värkligen, vill gå igen!
fast jag är P-A-N-K!
Träffade nöt-måns efter <333 länge sen sist!


Alltså.. mitt påsklov i KORT. orkar inte längre :P

PUSS!



Kommentarer
Postat av: faanny

myyyyyyyyyyyyys :)

Postat av: Becka

fett skojigt påsklov asså;D

2008-04-05 @ 23:41:23
Postat av: mariiika

kuul :D

2008-04-06 @ 09:49:04
Postat av: hannuue

footloose is the shit :D

2008-04-06 @ 12:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback