HAHAHHA

hooh,
nu närmar sig julen LÄSKIGT fort.
Vad önskar ni er i JULKLAPP?

Själv önksar ja mej en digitalkamera och en JÄTTESTOR halsduk, och lite annat :P
Å lite målningsgrejjer :P HAHAHA 8-)

Jabah har skitmånga att ge klappisar till :p
Värsta jobbigt,,


iaf.. fick 500 spänn av moffa (försen födelsedagspresent eftersom han hade glömt mej på min födelsedag, eftersom mormor precis dött å så..)
så ja har råååd me födelsedags present till Hannuue, som har feest på freda :D

på torsdaaa sååå.... vänta, ja måste UTRÖFFA MINE BEHOV ...

Sååå, på torsta blire Uuuuela i TÄBY <3 Hell yeah!

ja har bajsglosor tills på imon :P
blä på dom!!!!


MENMEN, KRAM <3

Fanny gästbloggar (:

hejhej alla Hannas läsare :D
jag är Fanny och jag gästblogar här å nu :D
ni hittar mej på www.flay.webblogg.se (a)
å min bilddagbok: www.dannysfanny.bilddagboken.se
de är gratis att kolla in där :D

iaf, sov hos Hanna idag :D vi sov till typ tjugo i 3 (a)

jaja, dom flesta känner mej som läser detta :D

kmr inte på mkt, men en bild på mej å denna bloggs ägare (a) :



PUSS Å KRAM SKUMBANAN xD

/fanny (: <3

Måste blogga :D

Jag fick ett sånt ryck att jag MÅSTE blogga!
Haha, men då kan ju ja blogga om igår ;D

Slutade typ halv fyra då skyndade jah å fääänni till bussissen (Ja har blivit besatt av is i slutet av ord, jobbigt om man ska säga penna)
när vi kom till dit sååå, träffade vi Hannuue sen tog vi lite chips som man kunde ta :D
Sen träffade vi Mariiika och Katja, OCH AJ Å FANNY VA ME I TV ;D HAHAHHAHA...
Expressen ;o
Dom intevjuade oss ;D
hooohooo...
Sen kom naty och vi balbblade lite me henne, hahhaa.. honbah visste INTE vem som va vem av mej å Fannye, *Utbrott på sej själv*
sen sjöng nåra å blabla... HAHAHHA 8-)
Sen träffade vi systararna Heiskanen åxå SEN vare signering :D
Matte bah kände igen oss, å han blev gla för vårt påskägg som d stog GOD JUL på :D
å Chris kollade fett skumt mkt på mej -.- HAHAHHA :D
å blabla, sne skulle ja ta kort me MATTE å då kom värsta fotografen å fotade, sån ja börja garva.. gissa hur fint d vlev?

hej

Ja saknar mamma, asså okej... tyck ja e barnslig.. aj dont caaar...
d känns så fett skummt att pappa e här, lixom hemma hos mej..
TÄNK OM mamma å peppe har krashat..
TÄNK OM nånting har hänt..
TÄNK OM...

Asså, för er som känner er helt förvirrade.. mami å hennes kille har lix stuckit till usa.



iaf, ida va d skitkul (a)
TACK <3
MATTE E SÅÅ SÖT :D

FINT VA?

Teck Erika för den GRYMT SNYGGA designen <33
Tack Söt :D

Snodde från Naty ;D

Ta Fram Din Mobil.

vem ringde du till senast?
Papi

vem ringde senast dig? 
mig själv... ja javet min mobbe cpar iblad -.- 

vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
"var e ni?"

vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
Erika <3

vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
Japp

vad står det i ditt 6:e skickade sms?
haha skulle ja göra d?

har du några utkast?
mhm..

vad är ditt rekord i snake?
Hej, har inte snake.. det förvann -.-

vad har du för kontakter som börjar på..

J?  Jag, Jossa

R? Rebecka Tjejgrupp, Robin 

M? mami, manda, Mariiika, Moa

vem ringde du senast på snabbuppringningsnumret 2?
Wtf?

vad står det i dina påmminelser?
Mktmkt xD

har du privat nr just nu?
Nejdåe <3

ska d va såhär?

Medans jag klagar på att jag måste gå upp tidigt för att gå till skolan.
Har en flicka redan varit upp i tre timmar och jobbar i en gruva.
När jag inte orkar äta frukost,
gör flickan vad som hällst för att få en liten brödbit.
medans jag klagar på att vi måste gå i skolan.
Är flickans högsta dröm att få gå i skolan.
menads jag skriker på mamma för att hon är dum.
gråter flickan för att hon saknar sin döda mamma.
Medans jag klagar för att jag är lite törstig,
svimmar flickan för att hon inte druckit något på flera timmar.
medans jag tycker maten är äcklig,
dör hon av svält.

Varför orättvisa?


-.-

SHIIIIIIIIT ;o
Måste värkligen plugga, men asså, JAG ORKAR INTE!!!
Herregutenborg NEJ :@

Jävla franska... men jajja, ja ska ju på möta snarr..
men ja ska bara se på gilmore girls klart :P

PUSS

HAHAHHAHAHHAHA

Idag var det en sköööööööööööööön dag, lr ngt 8-)
hahahhaa.. asså biologin va fett bäst! xD HAHAHA.. bah sex å samlevnad *HOOOSST* Hahhahaa..
aså d va en tjej i min klass som sa en sak ja tyckte va jätte kul, men HOOOSST, d krävs en visst soorts humor xD Öhm, Aaa (a)
Bah: Kan man koka en snopp? HAHAHAHHAA... asså *andaaas*
Å vår lärare e fett skönast.. honbah hatar killar (Hej vi är tjejklass!) men honbah: ja vet inte riktigt när öronen pluppar ut.
HAHHAa... d tyckte ja å Fanny va sjukt kul! Bah:  POFFF xD HAHAHAHHAHAHAHA....'

Å en sak som vår lärare sa bah: (ungefär såhär) Vet ni hur en kille får stånd? *DÖÖÖD* Hahhaa..
senbah: d kommer blod dit, å ja brukar säga att det är därför dom inte har ngt blod i hjärnan å inte klan tänkta.. HAHAHHAHAHHAHAHAHA... d va faktiskt jättekul 8-)

hahhaa... åkej, nu skiter vi i biologin :P hahaha....

Ikväll äre tjejträff... HAHAHHAHAHAHHAHa.. asså d låter som ja har missburk, men asså d kan bli kul ;D GRATISFIKA :D

hahhaa... Asså fanny e sjukt bra: Ja måste sluta svära så jävla mkt! HAHAHAHHAHAHHAHAHA


jaaaw, puss <333

hej

va tkr ni om nya saknen där upop då?
Hde trråkigt -.- HAHHAHAA


Hej :D

Hej mina Söta (:
Hur mår ni?
Själv mär ja toppen , är hemma hos Fannye.. :D
Blev så jäkla rädd när Matte hänge löst, shit... Fannye hade tåra i ögonen :'(

Det v ngt glligt Fannye sa förut, en ja kmr inte ihåg vare va :p

Fääänni&Dääänii, HAHAHAHAH xD Dombah e skitsöta (:
Fäänni snackar lite meDääännii ;D


Åh, Danny va fett söt  TV400 idag :D


Mjoo ^^, jusste, igah va ja me Fannye å Hanna.. viskulle ju köpa bljetter till Footlose, men vi ittade inte ställe, såvi sket i d :P

Senåkte vi till Frihamnen *HOST* .. där såg vi GLASSBILEN.. och Janna :P

JAjja, KRAM

VADÅ!? Vem har sagt att man ska normal !?




HAHHA Här är sista delan ..

Del Två xD HAHAHHAHA





HAHAHHAHAHHAHAHAHHH

BAHAHHAHAHHAA Herreguuuud! ;o



SNÄLLA MOBBA MEJ INTE ;o

Hum (I)



HAHAHHAHA... Skitlänge sen, men vi va så sjukt trötta!! HAHAHHAHA

Bara för att ja kan blogga vodiorar kommer ni få många (:



Däääänni, NRJ i kungsan :D

Våra minnen äger <3


HAHAHHAHA... Ääälskar den xD HAHAHAH.. hon bah satt där xD