Hejj!

Jag försökte skriva på bloggen igår, med det gick inte så bra...
igår när jag och Flay var på bio på söder (där Danny bor) såg jag att hon snurrade runt och såg ut att leta efter nåt så jag fråga va hon leta efter och hon sa : DANNY :D
Så gullit ;D
Senare på Dan var vi i stallet, vi stog på lektaren och tosca, en superslö häst seeeeeeeeeeeegade så då kastade ridläraren en vante på henne men den råka träffa Flay, gud va vi skratta ;D
Och idaaaaaaag:

Danny var med i "förkväll", har hade först på sig en prinsesskrona, hur kan en kille vara  HET i prinsesskrona, de va han iaf!
sen sjöng han tokyo och åt tårna, han är så..... UNDERBAR!!!!!!

Imorn ska Flay följa me hennes mamma till jobbet, själv ska jag väl tråka mig :P
hoppar jag får brev fårn antagligen Chloe ir Flay! Hoppas!!!!

Jaja, pusshej!

Grattis Danny :D

Idag är det Dannys födelsedag :) GRATTIS!!!
Han fyller 21:D
Itorsdags skrev jag och Flay ett brev till honnom:D
Hoppas han har fått det...

Puss till alla er:)

Heeey!<----Hottis

fy på mig!

Usch! Nu har jag inte bloggat på en halv evighet...!
I fredags så gick provet okej... och på ridnigen fick jag Leo.....
Han var typ omöjlig och sväng men hade bra tempo och det gick väl ok tills helt plötsligt han tock ett bocksprång och jag flög pladask ner på marken, Ajj!
Dumma Leo!
5 stycken till ramlade av den dan :O
Hela heljen har jag varit med Flay :) Super kul!
Vi frossa godis och såg på melodifestivalen, och idag kollade vi på Danny, so hot!
han var helt underbar och dansade och sjöng som en gud (som vanligt)
Imorgan ska jag på bio med flay och hennes pappa, vi ska se hoppet som hennes pappa är med i :)
och idag ska hon ringa mig, längtar!
Love ya!


Hej då, ps. jag och Flay bestämde vilka alla skulle gifta sig med, haha Fanny fick Danny och Jag fick Erik...Ds

Tack :D

Tack Hannizz92 på www.Dannysaucedo.se för att du hälsar danny från mig och Flay :d
Tack Love ya!

Liiite gladare :)

Nyss var Flay här , vi skrattade lite åt olika roliga saker och åt chocklad , som Flay hade med (Tack :D)
När hon gick kände jag mig likson bättre, har typ inte skrattat på hela dan, eller pratar (PANIIIIIIIIK!!!)
Tack Fanny för att du gjorde mig glad (och för att du är så bäst), tack till mamma för att du skriver ut saker till plugget åt mig.
Tack till er som jag har mailat med i dag och igår för att ni fick mig att ha kul :D

Bajbaj!

Hailan

God morgon , sömntutor!

Klockan är 08:39... okej nu, 08:40...
Jag är sjuk idag igen, *snyft*, kan jag inte bara bli frisk!?
Idag ska jag plugga ihjäl mig (prov på fredag)
Imorn MÅSTE Jag  vara frisk, sånglektion med Fanny, vi ska sjunga so sick med Ne-yo, den låten är Suuuperbra! Pluss att Danny ska va med på The Voise TV :D
Och på fredag är det ridnig, jag är näst sist, vill ha Santos :D(eller hummel, men han brukar bli vald högt upp)
På lördag händer.... ingenting
Och på söndag, Danny fyller 21 och så är han med i bingo lotto


Ska nog skriva något mer idag, Good Bajj!

Tråååååååååkigt!

Jag har supertråkigt, på fredag har vi prov om ljuset och ögat, två saker som jag har noll koll på!
kommer bli underkänt :'(

Jaja...

Saker jag ska ha uppnått innan året är slut:

* Ge Danny en present
* Träffa Danny
* Krama Danny
* Hoppa bana igen på ridnigen
* Rida Nova
* Få Fanny att förstå vilken bra kompis hon är!

Kram Hails

ps.
Vill häsla till:
Flaay, Chloe93, Zoe, Och Danny :D

Hej!

Till Flay:

Jag saknar dig super mkt!
även om det var bara typ en timme sen vi sågs sist! (hehe)
Önskar att vi kunde hitta på något... Fast jag är ju *snyft* sjuk :'(
snälla håll tummarna på att jag är frisk på Torsdag!

Flay du är:
Fiiiin
Listig :P
Alltid snäll
Yterst bedårande :D


Love Ya !


Flay:

Fanny :D, You´re my best friend <3


Heeeysan!

Min kompis, Fanny har precis startat blogg: flay.webblogg.se
Hoppas jag bli frisk tills på torsdag :D

allt jag vet om D-boy :P

danny 3


Här ska jag skriva allt jag vet om Danny:

Fullständigt namn:
Daniel "Danny" Gabriel Alessandro Saucedo Greshowski
ålder:20, fyller 21 den 25/2 (är född år 1986)
familj:Mamma Particia, Pappa Piotr, storebror Leandro och flickvännen Janna.
skola i högstadiet:Adolfredricks musikklasser
skola, gymnasiet:Södra latin
första band:Ragabosh (ven det sista bandet)

Det kmr mer sen :D
Danny 1   <------- Snygging


Ännu mer Saucedo:
Danny 2

Kramar Hanna

Min kissekatt

Min kissekatt

Det här är Wilma, hon bor med mig, hoss min mamma..
Hon är lite rädd för främlingar... men är jättesnäll :D

Ni kanske tror att jag hittar på , men jag lovar både Blaze och Willma är mina, jag är lycklogt lottad :D

Min Vovve

Min Vovve

Detta är Blaze ...
Hon bor hoss min pappa XD
Det ör vi som fött upp henne... jag saknar henne jätte mkt , hon ör skit gosig...

Puss på dig, gumsan :D

Mera Danny <3

Mera Danny <3

Allvarligt, hur kan man vara underbar!?
Jag har alldrig träffat honnom och ändå älskar jag honnom så att jag sprängs!!!
Flaay, du förstår nog hur jag känner...  Och ni från www.Dannysaucedo.se
Det finns så mkt jag vill skriva....
Erm..   ska nog sätta in en blid på min katt och min hud om jag hittar nån söt bild XD

Idag

Jag är fortfarande sjuk... hostar som *** !
ska kolla vidare på Dannysuacedo.se
Puss, Hanna

Hehe :P

Kan inte låte bli att skriva mer och mer!!!

även om ingen typ ser detta :(

snälla kometera gärna OM nån nu läser detta ändåååå :D


Hummel :D

Hummel :D


Här är Hummel, min favorit häst!
visst e han sööt  ;D??

Han är super snäll, promise :P

Danny <3

Danny <3



Visst är han snygg, söt, osv osv??
Inte konstigt att han blev "flickfavorit" i Idol 2006 :D

Love him <3

Heey!

HeyHey

Jag är som vilken 13 åring som hälst, förutaom att mitt liv är dötrist(!)
Detta är min blogg och här kmr jag skriva saker som har med mitt liv å göra :D
Jag kan ju börja att berätta lite om mig...
I skolan är jag typ en av dom som pratar gaaanska mkt (heh) , men jag är INTE populär, och har inte spec. många kompisar, min allra bästa kommpis heter Fanny, den underbaraste sort man kan tänka sig!!
och så har jag Lollo :D
Haha, och så har jag en ovän...
hon heter Fanny oxo precis som min bästis..
vi tre va jättebra kompisar i sexan... med när vi börga sjuan sa hon att hon störde sig på mig(inte spc. snällt enligt mig) jag blev jätteledsen såklart!
alltid när vi tre va var det antagligen nån av min bästis eller jag som blev utanför :'(
Alldrig min "fiende"...
en dag sa hon att hon inte ville va min kompis längre!!!!  Blev såklart ännu mer ledsen ...
Jag vet fortfarande inte om eller vad jag gjorde för fel men jag vet att on inte derekt var en kompis att ha...
i december förra året frågade hon om vi inte kunde bli kompisar igen (han inte svarat änn  O:  )
vi har typ inte pratat sen dess ....

ok ... iaf..  varje fredag rider jag på ridskola... min favorithäst heter Hummel ... jätte gullig :D

Min absolut störsa idol är....   DANNY SAUCEDO <3 
Han är/har:

Rolig humor
sjuger skitbra:D
är snygg
bra förebild
dansar bra
värkar jätte snäll
osv osv om jag skulle skriva ALLT skulle det bli värsta boken!!!




Idag:
... Är jag sjuk... Jippiiii (inte)
Jag är typ jätte förkyld måste bli frisk tills på torsdag för då ska jag och FAnny (kompis fanny alltså)
Ha sånglektion , det ska bli jätte kul :D


Jag minns när man var liten ville bli 13 (alltsp stor) haha.... för då fick man göra vaaaaaad man ville (eller inte)

men jaja ska äta lite nu...  seees // Hanna

Heey!

Jag glömde skriva i förra blogg grejset:

Även om jag inte är så bar på att komma ihåg att blogga ofta så ska ja försöka XP


Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!