Båååten ;)

har pyttelite tid kvar nu, vill bara säga att jag har det bra men trpkigt KERAM (L)

Moi och Danny!! :D

image107 

Haha.. jag ser alldeles.. Öh vem äre där, ut.. men aa ..

Veckans låt!

Veckans låt är Brothers med Ola ;) Hehe.. Till Min Brothaaaaaaa Fanny ;)

Like a shelter in the storm, I´ll keep you warm
Know that you always can count on me
When everything fails, I´ll be the wind in your sails
Know that you always can count on me

With you I am strong
I feel ten feet tall
If things go wrong you´re there to break my fall

It´s not our colors
It´s not our race
That makes us brothers
No matter what we might face
It´s not our last name, not the blood in our vanes
That makes us brothers
The love we share makes us the same.

Like the ground you walk on so solid and strong
Know that you always can count on me
Anything that you need, even the air that I breathe
Know that you always can count on me

With you I am strong
I feel ten feet tall
If things go wrong you´re there to break my fall

It´s not our colors
It´s not our race
That makes us brothers
No matter what we might face
It´s not our last name, not the blood in our vanes
That makes us brothers > The love we share makes us the same.

I want you to know, in my eyes you´re heroes
And I can´t imagine a life without
And if tomorrow never comes, I´ll thank you for today

It´s not our colors
It´s not our race
That makes us brothers
No matter what we might face
It´s not our last name, not the blood in our vanes
That makes us brothers
The love we share makes us the same.

It´s not our colors
It´s not our race
That makes us brothers
No matter what we might face
It´s not our last name, not the blood in our vanes
That makes us brothers
The love we share makes us the same

Ni är så underbara Tjejjor, Becka och Elin!

image100

Saknar er med Becka och Elin!

image101

då är ni inte ensamma xD

image102

VillVillVillVill.... DUMMA MAMMA!!!! ;)

KRAM

HejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHejHe

Ska sova över hos Fanny denna natt ^^
Gjorde det igår oxo...
Ska göra det på Torstaa oxo :D

Hahaha... Men då sover Marika och hennes syrra Katja över med, roligt värre!! :D
Ska seriöst bli underbarlit!
Tyvärr har jag ett mer tragiskt medelnade:
JAG FÅR INTE SOVA I SACCOSÄCKEN!!!!!!!!!!! :'(
Hahahah... :)

Vakande halv ett idag, ja och Fanny år panpizza, sen gjorde vi värsta pltakatet till Danny!! :)
Och ett häfte (a)
Han kmr bli fett glad.... Får vi hoppas..!
Sen har jag ätit mat igen och så har jag lyssnar på halva rix och nrj 0.O
Danny sjönk på den där j'vla nrj listan men steg (:D)  på Rix.. men visst ska Danny få lilla etta platsen?? (a)
Sen har ja kollat på Allsång på skansen och Morden i midsummer ... Värsta läbbigt!!
Asså inte Allsång på skansen, ;)

Igår gjorde ja och Fanny en film.. HAHA.. Ja tog rollerna som kille.. och Fanny tejj ^^
Värsta stolt ja blev :D

Btw, Wilma Älskar Mej <3

Och vet ni!?!?! Jag fyller år om 6 dar och i IMORN Äre grönan som gäller!!! hmm.. :D

KRAM


Baaax :)

Hoppas alla har haft en kulig misommar :)
D har inte jag... Helt tråkigt... har inte badat ett skit och jaa...
Men vet niie!!!!
JA och syrran har fått en data :) Wie :D

Åkte hem fett sent från Fleeeeeeeen, eftersom min jäkla kisse inte kom..! :P
Sen kom hon ju.. ;)
Satt och snackade me fanny i fånen på bryggan :)
3vligt 3vligt :)

Hmm.. vill ni se lite blier..? Hmm.. jaja.. ni får iaf :)

image98

Jag och Santos och Fanny och Händel, jag längstbak :) Diggar den bilden :)

Hmm.. har vu ngn annan bild??

image99

Haha.. Hanna slimie ;)  '


D får räcka :) KRAM!

Imorgon är det Torsdag idag är det Onsdag

Idag har jag gjort absolut NADA!!! Seriöst.. Suttit vid datann.. typ.. KLART :) Haha :P

Imorn ska ja och Fanny dra till Forum och Shoppa.. Jipii! :D
fick 470 spänn :D
Wiie :D

Sen på kvällen ska ja åka till flen.. Fatta hur lite ja vill dit..!
Ska typ bada lite :) Hehe.. Jaaaop.. va 17 ska ja blogga!?!?!?!

Ett stort KRAM!! Och jag fyller år om 13 dar!! :D

Baby Doll <3

Igår fick ja typ Parfym av Peppes Föräldrar som va i Pariiis :D
Luktar sjuukt gott!! :D

Kolla in!! ;D

image97

Söta va ?

Tack så mkt Birgitta och Lasse :) Maha :D


Danny är I Paris!! :D
Hoppas du har det underbart, underbarling <3

Kram, Hanna ♥

Kolla va ja hittade (a)


Ja bah kolla på lite bilder och så vare från när ja red på TRS, typ 2004.. hahah..
Fett söt White-eye är!!!!
Fett ful jag är!!!!!

image95

Va liten jag är, ser ut som en liten kille..!




Haha, hittade en bild från förra sommaren..!
Kroatsien.. *drömma* Haha.. :)


image96


Ja skämms över mej själv... Ja va värtsa miinii tolviseen :)


Haha.. KRAM


Humm...

Asså mitt internät skrämmer mej!!!
Bah: Good evning!!! :S

Idag har ja snackat i fonon me Becka och Elin med Fanny :)
Superkul!!!

Hahah... :) Vet inte vad ja ska skriiiiva :D KRAM (L)

Heaven *gråta*

Gud Becka skickade en sån sorglig låt, en liten Flicka pratar lite i den..
Hon pratar 'typ till sin pappa' som dog i krashen i world trade center chraschen... Hon värkar typ 6-7 år..
Så sorglig..!

http://www.youtube.com/watch?v=WjhBe-px_MY

Såå sorglig!!!!!!

Oh - thinkin' about all our younger years
There was only you and me
We were young and wild and free

Now nothin' can take you away from me
We bin down that road before
But that's over now
You keep me comin' back for more

Baby you're all that I want
When you're lyin' here in my arms
I'm findin' it hard to believe
We're in heaven
And love is all that I need
And I found it there in your heart
It isn't too hard to see
We're in heaven

Oh - once in your life you find someone
Who will turn your world around
Bring you up when you're feelin' down

Ya - nothin' could change what you mean to me
Oh there's lots that I could say
But just hold me now
Cause our love will light the way

N' baby you're all that I want
When you're lyin' here in my arms
I'm findin' it hard to believe
We're in heaven
And love is all that I need
And I found it there in your heart
It isn't too hard to see
We're in heaven

I've bin waitin' for so long
For something to arrive
For love to come along

Now our dreams are comin' true
Through the good times and the bad
Ya - I'll be standin' there by you

Där va låten och detta säger Flickan:

It´s been a year daddy.
I realy realy miss you.
Mummy say your safe now.
In a beauteful place calld heaven.
We had your favorite dinner tonigt.
I eat it all up!!!
Even tought I don´t like carrots.
I Learnd how to swim this summer.
I can even open my eyea, whan I´m under water.
Can´t you see me?
I started kindergarden this year.
I carry a picture of us in my blues clues lunch box.
you are the greatest daddy.
I can swing on the swing by myself.
even touht I miss you pusching me.
Can´t you see me?
I miss how you used to tickle me.
Tickle my belly.
My belly hurts.
I try not to cry.
Mummy says i´t okey.
I Knoe you don´t like it whan I cry.
U never wanted me to be sad.
I try daddy but it hurts.
Is it true your not coming home?
Maybe someday.
I can visit you in heaven ok?
It´s time for me  go to bed now.
I sleep with the ligt on.
Just in case you come home and kiss me goodnigt.
I Love you so much.
I miss you Daddy!

Fett sorgliga texten!!!

KRAM.

tack Olalaaaaaaa ;)

Haha.. fick svar av ola idag :) Tack , haha :)


 
Helooo Olaaa ;)

Har du msn ?? (a) Hmm.. ja vet ja e efter.. ahaha alltid ja xD

Kramar :)

Svar:
Nä jag har ingen fan msn!!!!

Kram Ola

Hallooo!!! :)

Sitter här hemma hos Fanny, borde sova .. men Hey d e sommarlooooow :D Hahah... :P undra om ja  o Fanny kan slå vårt reksord på halv fem ???
Hahah,,,
Idag har vi hämtat böcker från Björkaaaaan ;) haha.. smeknamn på skolan vi ska börja i till ÅTTAN :P
Våran Mantor heter Jessika och värkar snäll xD

En kille från förr-förra klassen skrev till flay på msn, haha faen va han värka nyckter dåe!! Och han hade absolut sett Fanny på en fest ikväll..
Ja som trodde hon va me mej :P

Jag vill till S-tälje på Sön. Problemet är att jag har en töntig och mega tråkig mamma, men älskar dej ändå.. fast då måste dy följa till Södertäljiis :P


Hahaha.. KRAMAROO (L)

Hallooooooooos ;)

Idag har ja vart duktig å fixat alla bilder på dtan.. och Fanny har skickat en massa :)
Här kommer lite bilder på meyy :) haha .. ja, ja eful menmen.. :P



mejj kool
Fanny leker Papparazzi, Jag leker Kool ;)


Moooii
Ny duchad påväg till Bussen ;)


Hanna flummar
Haha.. på minner lite om lollo påväg till Falun ^^


Jag och kex


Haha... Keeeeeeeeeeeeeeeeex ;)


haha.. fina bilder va !? Okeeej, ni ska få bilder på Fanny me! ;)




flay 12
Fanny Fiin i Flätor



flay 33
Hahahahahahah *gråta* Hahahahaha,,,


flay 10
En av mina favvobilder på Fanny ;)


Flay 9
Ja och Fanny booodde på balkongen idaaaaaaaaa ;D


Haha.. fina bilder va ?? Ska fråga becka och elin sen om ja får blogga bilder på dom me :D
Måste få visa en fin sak som Flay gjorde till mej! :D tack gumms!

<3<3<3

Fiin va ?? Får nästan tårar i ögonen .. :)


Jaja.. nu har ja bloggat tillräckligt!!!

KRAM ♥



Hetaste Brudarna I Sverige!!!!!! <3

image79

Ägade va !? Erkänn! Haha.. ;)  Bra jobbat Flay!!!

Hellooo! ;)

Har inte bloggat på ett tag "/
MenMen, Pappa har flyttat till värsta skrutt lägenheten i värsta håla utanför Nyköping.. Kan du tänka dej ngt roligare namn än Oppeby?
' Hoppeby, Hoppeby, Hoppeby' Haha.. lalalala...

Idag åkte jag iaf hem..

Buss-Tåg-Tunnelbana-Båt-gååå  SKANSEN!!! haha.. ni trodde jag kommit till grönan vah? :P
Okej.. lixom Varför åka till Skansen friivilligt!?
Men nu vare så att Marika tvingades dit av sin Skola och det är ju alltid kul att träffa CHLOEEE ;D
Så vi drog dit, jag och Fanny..

Haha.. gud va kul vi hade..
Alla i hennes klass måste tyckt ja och Fanny va dumma ihuvet, men jag bryr mej inte.. FÖR DOM ÄR IDIOTER! :@
Lixom... Jag är jasså Hanna, och Fanny e Fanny jasså... hahaha..

När marika skulle åka hem me bussen ja och fanny ba *vinka* Alla *gloooo*

Sen drog ja och Flay hem, Fanny fira sin kära bror och jag satte mej vid datan..

haha.. Fanny gjorde värsta fina bilden.. ska blogga den snart... Hoppas vi får träffa er, ELIN och BECKA snart!!! Älskar er!!!

Pussar på er; Fanny, Chloe, Elin, beckan, Zoe, Danny, Erik, Stenhammar.. mfl.

Btw, Stenhammar, snacka om att du har vääärsta hejjarklacken!


:'/

 Tjejen: Sakta ner, jag är rädd.
Killen: Nej det här är kul.
Tjejen: Det är inte alls kul, sakta ner.
Killen: Säg att du älskar mig då.
Tjejen: Jag älskar dig, sakta ner nu.
Killen: Ge mig en kram.
Tjejen kramar honom.
Killen: Ta av min hjälm och sätt på dej den.
I tidningen nästa dag:
En motorcykel har krockat in i en byggnad.
Två satt på motorcykeln, men bara en överlevde.
Sanningen: Killen hade insett att hans bromsar inte fungerade,
men han ville inte tala om det för tjejen.
Istället fick han henne att säga "jag älskar dig",
Känna hennes kram för en sista gång och han fick
henne att ta på sig hans hjälm,
så att hon skulle klara sig även om han skulle dö.  

Listiiii!

:D
Igår:
Badade med Flay, träffade Linn och Natta snackade me dom ett tag.. träffade erik!
Idag: Typ Nada.. Fanny e på dooooop ;)
Imorgon: Åka till pappsen .. "/
I övermorgon: va hos pappaaaaaaaaaaaaaaa, tråka mej.. typ.
Dagens musik: Daaaaaaaaaaaaanny!!!!!
Dagens klädsel: Kjol, leggins och linne :) Varmt jöh!
Rekommendera en låt: Hmm.. Stay me danny, I´m not aline me Erik, Lamor tjour ( hur d nu stavas) Me Encore, Speeding cars me imogen heap :)
På tv: Nu!? Inte vet ja...!
Vad vill du göra just nu? Dricka oboy!
Vad har du ätit idag? Macka och oboy!
Brukar du äta frukost? Japp,, för d mästa..
Vad gör du om helgerna? E me Flay, lyssnar på musik!
Brukar du bädda sängen? Nä.. ALLDRIG!
Hur många timmar sover du per natt? Oolika
Föredrar du att vara singel? Japp.. typ
Är du singel? Jao
Är du nöjd med dig själv? Njaaa.. nä.. sådär-
Hur mår du just nu? Braaa antar ja..
Senaste program du såg på:  Ehh.. ojj.. haha.. kollar inte på tv så mkt typ desperat housewifes i tisdas.. ahhh!!!
Vad var det senaste du sa?  Hej då i fonen..
Hur ofta tvättar du ansiktet? Haha.. oftast en gång per daa
Vem vet mest om dig? Flay :)
Vad behöver du just nu? Oboy.. Hmm.. ska nog hämta d nu :P Hej då!



Igåååår!

Igår va ja på skärgårdsfestivalen på värmdö.. Hum ERIK VA DÄR :P Och d viste vi iiiiiiiiiiiiiiiiiiiinte :P

på dan typ badade vi i havet!!! Jag har kramat Fannys morfar TVÅ ggr!!!! Haha stolt! :P
Jaja, d va typ iiiskkalt!!!
Sen sjöng vi Play it och tokyo. :D
Och soooooooooola, ja ska försjutton bli brun!!

jaja.. vi åkte typ vi åtta eller nåt till VÄRMDÖ, sen kom Erik typ..
Fast det va ett jääkla stort piano ivägen!!!!!!!! :@
Han spela typ: How did we change, I don´t wanna be, Knocking on the heaves door, I´m not alone, I can´t say i´m sorry  och nån annal låt...

Sen typ signerade han min tröja, hanba: de ser ut som jag har skrivit här förut.. haha..
sen frågade han tyå mej och Fanny om vi visste vars det fanns en toa.. haha *asg*
Tog oxo kort me han .. :D Han e underbar :p Jusste, Jonas skrev på mion tröjja oxo ;)

Dom som har skrivit på min tröja är:

Danny  - 1
Erik      - 3
Måns  
-1
Jonas  -1
Fanny   -1


KRAM

Skolavslutnigen .. :)

I fredass va d skolavslutnig.. Fett skönt men sooooorgligt!!! Kmr ju inte gå kvar i ks nå mer :'(
Ja hade på mej en svart klännig o viiita leggings ;)

Hummm.. d finns nååra killar i min klass .. eh förra klass som alltid har svarta kläder! Och båda ja och Flay hade svarta klänniger.. och såklart hade dom ju svarta kläder,, :P
Dom ba : Det ser ut dom ni ska på begravnig!
Vi: Men ni har ju oxo svarta kläder!
Dom: Men vi har inte svara byxor!!
Vi: Aha, men vi har inte svarta leggings!
Dom: Ehh..

Haha.. snacka om att vi ägde dom!

Sen skulle vi va i SA, dom visade en massa bilder. Amanda va typ me på alla, ja och Fanny tyup *asg' amanda skäämmas :p

egfter det vi ba krama alla typ. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej dåååå!!!!!

Sen skulle vi tyll kyrkan.. kören sjöng och bolling delade ut priser.. :P

Efter deeeeeeeee så va det slut.... alldrig mer ks.. :'(

Tog bussen hem, sen åt vi glass jag Fanny amanda och Fanny, hon som inte ja e kompis me.. Kändes lite skumt eftersom vi inte pratar..

Sen va ja dultig och stekte hamburghare och bytte om till shorts och t-shrit, tog me ridkläderna i en påse lixom palla att gå runt i ridbyxor!
Vi åkte bååååååååååååååååååt till ridnigen, Amanda tappade sin brors von dutch kepps i vattnet :P

På ridnigen fick jag Medoc han va inte sej själv .. :'(

KRAM    ♥

Ooooonsdas ;D

Okej, i onstas va d nationaldagen..! Sverigeeeeeeee!!!! Öh..

Träffade somsagt Marika, ja och Fanny mötte upp henne och hennes syrra Katja på cenralen ;)
Haha.. skiiiit va vi alla va fnissiga :P Maahaa..
Först iiinan vi hämtat dom satt vi och skulle fixa dumle till erik, såg fett kul ut när Fanny satt me typ sjuukt mkt dumle i knät, kankse kmr en bild sen :p

När vi hämtat Marika och Katja skulle vi hitta till Stadshuset,, asså gud va vi kände oss som turister, Vi hittade typ inte till stadshuset!!!!!! Ändå har jag bott i sthlm i snart 14 år!!!
Det slutade me att vi fick fråga nån xP

Tillslut så kom vi fram och Marika ba: E inte d Erik i buskarna där?
Ja trodde hon mena en stenstatyyy.. hahaha!

Våra poolare Elin och Becka hade bestämt me Fanny att hon skulle ringa upp dom om d va signering å så skulle Elin och Becka skrika att dom älskar erik, haha.. Det blev inte så eftersom bara jag han fram av mej fanny och Marika, jag hann ge våra dumlesar till erik.. han blev glaa!

Sen skulle Marika och Katja gå, men vi tog värsta fina korter ihop!! ;D lalala..
Hittar inte d jusst nu, men kolla va ja fick av Elin:

image78

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin va?!♥

jajja, kram!



Ja e seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg!

Sorry, Sorry! Snacka om att jag e seg me å blogga! .. FÖRLÅT SA JAG!!!!!!
haha..

jag ska blogga om allt som har hänt, träffade Chloe, Skolavslutnigen och igåååååååååååååååår..

Kram ♣

Wiiie!!!!

Jipiiejey!!!!!!
Det blir så att jag Fanny äntligen får träffa vår Marika Wiie!!! :D
Imorn, onsdag, självaste nationaldan!! :D
Ska äve träffa Erik Segerstedt .

Imorn ska ja ha en kramar, Tusen av Fanny somvanligt ;) Minst en av Marika och en av ERIK!

LÄNGTA TILL IMORN!!! :D

-Vet nån hur man lägger in vidiosar??


&hearts;

Haha, en polare skickade denna text till mej, Ta inte illa upp nån!!!

Fjortisen är ett flocklevande djur som ofta syns vid skymningen kring Mconalds, ibland även vid sybillagrillar, i stora gäng.
Hannarna känns igen på sitt tuppliknande läte och rödprickiga ansikte där jakten på den mäst IQ befriade tjejen börjar med att spela upp sin senaste ringsignal på mobilen. Honnorna känns igen på sitt översminkade konstgjorda utseendeoch rosa stringtrosor som hänger strax underarmhålorna.
byxor i barnstorlekar är ofta vanligt.
 Fjortisen kan upplevassom ett mycket störande djur då de under sin vandring genom samhället är våldsamma och kan utstöta parningsläten ofta i form av svordomar och kränkande ord som Tönt och Nörd.
 Antalet av dessa djur har ökat markant på senare tid vilket har lett till
en het diskussion om det är möjligt att börja skjuta delar av populationen!

Maha, KRAM Fjortisar ♣


Imorrn :D

Till mamma tuovila!

Haha, Chloe måååste få åka till centralen och se ERIK!!! Snälla!!!
Jag och Fanny måste få träffa Marika! Snääla!!!
Jag tycker asså att du ska säga JA! :P

Haha,.. smööör!

// Hanna

Jag som PLUPP!?

Okeeej kan ni komentera om ni tkr ja e lik PLUPP Asså Trollet PLUPP...
Asså om det är ngt fler än jag som läser detta.. erm.. okey vet ju att Chloe och Flay gör det :) Hum..

JAG:                                                                                       PLUPP:

Jag 1               image77


Okey,, du kommer alla kalla mey plupp!! Meeeen de e iaf bättre än grodan!!

Svar av Ola ;P

Haha, såg att Ola va inne så ja skrev ett inlägg till honom, och det svara han på ;)
Haha.. taaack Ola-pola :P

 


 
 
 
  
 Hejj Ola!! :)

Ja e typ heelt efter men gillar du hundar?? ;)

Hmm... Kommer du till Nacka snart??

Kraaam!

Svar:
ja hundar e riktigt söta dom flesta iallafall!
Men dom små e nog sötast hehe ska lätt skaffa en men det får nog bli om ett tag!

Kram Ola
Kram!

Hundhjälpen <3

Här finns Diana, som kussarna ska köpa. Manuel som jag vill ha. Och Flay, här borde det finnas en hund, för ni hade väl inte tid me en valp?


www.hundhjalpen.se

Hello!!

Har inte pratat med Mamma, Flay.. Hon får inte veta...
Chloe och Flay, Ni är för underbara, kan man ha bättre kompisar!? Noooo..... ;)

Mina kusiner ska få en ny hund... Diana heter hon.
Dom hittade henne på sidan
www.hundhjalpen.se och där hittade Peppe en söt hane som heter Manuel som tivs med katter ;)
Hmm.. I´m inlove! :) Kolla in honom där!
Vill ha honom!!!! Han blev påkörd när han va liten :'(

Jajja ville bara säga att jag mår bra :)

Kram!