Ähm.. -.- kul? neeeej...

Påskägg och påskharar.
Nu är Jag i Umääää och gör abslout NADA.
Alla kussar har dissat mej.
Emma är med sin pojkvän Per som Gustav säger är jätelång med jättelångt skägg. låter skumt.
Gustav är med sina polare å super, säkert. tönt.
Angarna (Agnes å Anna) har stulit Syster Yster från mig så nu är dom hemma hos dom medans jag sitter hos morfar med en massa gamlingar -.-
kuuuuuuul. (NOT)

Iaf, kom till AGNÄS som stället där vi åkte skidor hette i torsdags.
åt middag med släkten å kollade film me Emma å Gustav. hade krig med småttingarna Agnarna å Elin (som dom nu officiellt heter)
vi såg ngn film som ja inte minns va den heter å somnade innan nio :O
ellerhur att en 14, en 15 å en 16-åring somnar inann nio :O öh, men iafiaf.
nästa dag så åkte vi skidor. ja ramlade ganska mycket, och alla va så sjukt mkt bättre än mig å ville typ åka svarta backar.. inte jag. så ja åkte me peppe ibland.
å ibland me G&E.
På kvällen vare Lets på teve å EMD sjöng Jennie Let me love you. SJUUUKT GRYM!
önskar värkligen att ja va där..
Men såg mina pluttar <3
sen ringde Fannye.. skulle få snackat me Matte men det blev missförstånd mellan mej å Plutte ;p :/
Sen avbrots samtalet :/

Nästa idag, idag alltså.. LÖRDAG.
Såå.. åkte vi igen..
asså, TRÄNINGSVÄRK säger jag bara! :o
aj va ont jag har! blåmärken å shit :O
å ja ramlande HELA TIDEN :O
åkte me mamma för G&E  ville åka pucklpst och of pist.
kul, inte.

ja kan inte gå normalt nu ..
har ett påskägg. fint :p <3

Jag saknar er så FULKKING MYCKET :O
FANNY JAG ÄLSKAR DEJ <3 Det vet du va? jag vill bara lämna allt shit bakom mig, och jag nataar att du oxo vill det? (: Jagvet att jag är kontig ibland, å jaa -.- dö den delen av mig, DÖ :D

Puss!

<3

Kom hem från skolan för typ ett tag sen, har städat ;p

vi slutade tidigt idag, bdb målar om xD
hahah, irriterande.. -.-

nivet på myspace så är det tre stycken som senast har ändrat status å alla dom är bakfulla XD ahahha, detr va ju inte så bra (I)
jaja, pussåkram<3

Gud va tiden går fort! :O

Lixom igår var det ett år sen detta hände, å ja minns det så sjukt mkt!
vi nämde d sist i veckan lixom :O

Idag var ja i skolan som vanligt (och flummade)
Jag och Flay hade superkul , vi att och sa dom två första bokstäverna i förnamnet och dom två första i efernamnet..
Tex. Markus "Bläääh" Fagervall blev Mafa, haha mafa!!!


Ett år sen :p

HAHAHHA, kollade på ett inlägg från idag för ett år sedan.

"Snart ska jag äta, Flay är hoss mig och vi kollar på klipp, av.... kan du gissa??
RÄTT!! Danny <3"

HAHAHHA, asså vi gjorde INGET annat, vi va.. va heter det? BESATTA (I).

Ett ord om mej och fanny för ett år sen: TÖNTAR!

Haha, förlåt Fanny ;p

Blogg-tidning?

Yess!
www.hsblad.blogg.se

:D

Jagvet, säg det.. JAG SUGER PÅ ATT BLOGGA :O

hahahha (:

För en vecka sen var det uuuderbartish <3
FannyHannaHanna på Bara vi <3

Okej, här kommer stoooooryn XD

Jag å Fannye mötte hanna typ visd skrapan och jag fick vägbesrivning av hannuue i fånen och jag kände mej som en turist (I)
iaf, sen kram å sen drog vi till BARA VI <3
vi stog där å hängde sen behövde vi gå på tooooa så då gick vi till donken på medis, å gissa vem vi såg då?
Daaaaaaniel Karlsson, han bah vände sig om sen stack ha så vi han inte säga hej -.-
jag tror han kan telefortera sig...

Sen gick vi på toa sen drig vi tillbaka till BARA VI å så stod vi där utanför och RINGDE till dom (I)
hahah, å som sa att M&dom hade sound check,, sen ringde Hanna å vi fick komma in ;D HOOOOOOOST!
Iaf, Mattenöt hade inte kommit, sen kom han å bah: ja e 35 minuter sen.
HAHAHHAHA, å bah Matte: Va gör ni här? :D
Hannuue: Vi busar :D

Ähm,, JAAA (I)
Sen soundcheckade han, ha n va jätteduktig vår lilla gurkgud (:
å vi bah sjöng med å  han log ASSTORT (I) x:D

Sen typ drooog han å ngra bort.. sen kom dom igen (I)
Å matte satte sig vid oss :D

Han va jättemyys, men .....
J: minns du vad vi heter då?
M: asså, ja e jättedålig på namn.. förlåt.. *till Fannye* Du heter Fanny!

HAHAH XD joo (I)
Sen berättade vi om vårt gurkband som vi ska starta ;D
å så snackade vi massa, men minns inte allt ofc (I)
sen kom en männika som jobbade på baren å bah: asså, tjejer, man behöver leg och inträde här..
så sen stack vi (I)

TACK FÖR DEN DAN <3
nu ska ja plugga .....

P3 star :D

Sitter å lyssnar på p3 star, snart borde Issa komma ;D asså i radion :D

Puss <3