Yey, PÅ FREEEDA <33

Åh, på freda ska ja å Fannye träffa lilla HHHHAAAANNNNAAAA ;D

KRAM (L)

Hej Kompisar :)

Vet ni?
Min blogg hat psykiska störningar.. "/

Sitter å Chattar me Fannye, Bex, å hhhhaaaannnnnnnnaaaa (eller bara Hanna) ja e åsså me men ja e Hanniie :D Hahahaha

Öhm :D

Ja va somsagt sjuk idag å ja e lite nöjd me min des. ;D

VILL TRÄFFA HANNA <33

Ny Design ;D



Va tycks om min nyyyyyya design?

Btw, e sjuk å ja ska gå å kolla på tv snart xP

Hmm (L)

Nu var d ju ett tag sen ja bloggade, Sooooorryyyyye ;D
iallafall... Hmm..
Skolan idag jöh... DOM HAR TAGIT BORT VÅR ÄNDA SOVMORRON!!! -.-
Taskigt..!
Hmm.. vi simmade idag, fan va trött man blääääv!, Öh xD Hahaha
Sen åkte vi till Favvocafe (L) Vid Dannys huuues (L)
Käkade 'gårdagens muffins' *asg*
 
ÄlskoKatter:

- Fannyee
- Elin
- Becka
- Marika
- Bea
- Issa
- Jossa
- 8B

Nåra SÖTNÖTAR!

Hahahh ;D

Issa, ja har det på vidio!! (a)
Issa: Vem vill jucka me en nyckel?
Jossa: Du.
 Auu.. :P

Jaja.. KRAAAAAOM (L)

Jahapp

Asså ja e skittrött !

KollaKollaKolla! :O

ÄLSKAR ER Fan va kul vi hade säger:

 Slår dom nya tjejerna mej å Fanny ??

Metal Makt! Bimbo slakt! säger:

aldrig

Hah! Ja visste de!! Ingen slår oss Fanny (A) njedå, ja e inte ego :P
Jajja, såg the simpsonsfilmen idag xD Omg :P
Iskolan va vi me Isabelle och Johanna mäst :P Hah... snälla tjejjor, och Ewa, vår SO lärare hon e sjukt konstig!!
å hon e typ min mentor me... -.- Fast d e ju Jesskia me .. öh, vadå förvirrad :P
 Jajja, KRAAAAOM (L) Har mobben på imorn i skolan :P Hahahh, fast den e nog avstängd i klassrummet, MEN DEN E ME (a) Jusste, VI SLUTAR FYRA IMORN!!!!!

KRAM


Första dan i Åttan :P

Jaha... då var sommarlover slut då.
Asså shiet! lixom tänk va TRE månader kan gå fort!! (Okej, nu e ju ja inte bäst på matte så d stämmer säkert inte)
Ja va så jävla nervös, lixom ny klass och skola.
men iaf. så kom vi nångång till björknäs, såbah ser ja en lapp! Hahahh..
'VI SKA VA I KLASSRUM 112!!!' (I)
'Men vi går inte i åttan'

Hahahahhh!! :P
sen såg vi typ våran mentor Jessika å hon sa att vi skulle vi i aulan, men sen skulle vi typ inte d :P

Jajja, vi slutade tre ist för fyra :P
Värsta sena tiderna nu! Hmm..
Vi slutar vid 4 3 ggr i veckan 8O

VI FICK INTE SKÅP IDAG!!!! *paniiik* Hahhh...
sen träffa vi Freddie oxo, bah Heeej *kram* Lycka till, hejdåe!

HAHA xD iafiaf.

HANNA SAKNAR SIN DANNY!!!!!!! Sjukt mkt oxo!

btw, e hemma hos Fanny nu och hon e världens sötaste vitlöksmörsägare xD

KRAM OCH HEJ (L)

Hjärta!

Ja har haft undebara dagar med underbara männikor <33333333333
orkar inte blogga nu,vill bara säga att Internät har varit pajko och nu ska ja sova,(L)

Got natt, gummiskatt <33

Går å förrgår xD

Okeeej, nu ska vi se :)

Lördag:

Ja sov över hos Fanny å vi gick typ upp nio, sen nån gång åkte vi till Grönan.
iaf så kom vi in på grönan typ 11:30.
va fick typ rätt bra platser.
 Vi skulle ju pass till Hanna å hennes kompisar, men dom kom typ inte.
Å när ja va på toa hade Naty, Katja och Tina kommit fram till Fanny och undrat om vi ville sitta vid dom sen (dom hade sjukt bra platser)
så inanna generalrepetiotonen satte vi oss hos dom (:
Jusste, vårt plakat:

image125

Å när Måsse uppträdda bestämde vi os för att stå upp på våra platser ist för att springa fram ;D

sen egter repet så gick vi bort för att se om Måns kom dit.. d gjorde han inte..

haha, sen kom Joan å Tina fick sitt plakat signerat å så.

Hon bad honom hämta Tom oxo, men han kom inte -.-

sen höll vi på att inte komma in när direkssändningen började, men vi hann.

Asså, Sommarkrysset va så obeskrivligt kul :D

Vibah filmades mkt xD
ojj.. kommer mer snatt

UNDERBARA (L)(L)(L)

jag orkar inte blogga om idag och går,Underbara dagar (L)

Asså vet ni hur jävla mkt ni betyder för mej?
Lixom ni kmr Alltid först!
ALLTID!
Ja bara SAKNAR er!!!
Fan, är jag värkligen vär er som vänner?? I don't think so ;)
Fanny, Becka och Elin. Vi mot världen (L)
NI är A-L-L-T!
Ni får mej alltid att må så mkt bättre.. snart börjar jag gråta.
TackTackTack!
Tack, tack för ALLT! Tack för att ni valde att bli mina kompisar.
tack för att ni ÄR mina kompisar.
Vi bor förlångt bort från varann. jag menar, jag längtar såååå tills vi kommer till er.
Men sen?
Vill inte tänka på det. Kommer det ta ett år tills vi ses igen?
FANFANFAN... Så får det inte bli!!

Nyår tillsammans??

Önskar att ni va här, vill bara att ni ska veta hur mkt ni betyer.
Vi är ju brudarna med klass, vi är oslagbara (L)
JAG ÄLKSKAR ER (L) Ni betyder så jävla mycket!!!!!
kram på er, UUUUUNDERBARASTE TJEJJERNA PÅ JORDEN (L)

Kram, en av er?, Klart :D


FAAANNNYYYYYYYY!!!!!!

Asså Fanny om du ser dettta, RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!!!!!!!!!!!!


:S

Ja vet inte vars jag har dej längre..
Vart är den gamla du?
Saknar henne.
Vill du äns va min kompis?


Nej, han stötte inte på mej!! x]

 Assså, Fanny , Simon stötte INTE på mej x)
UschaBuscha!
HAHAHA xD
Han va bara irriternade, liksom *peta,peta* AAHH!!! :O
Haha.. hans kompis va värsta tyst.


Du yah remembaaah This Fanny??

Jag: Men jag äter faktiskt mer kött nu
Simon: Jag och min broshaa åt en hakv gris igår.
jag: *Öh?*
Fanny: Levande?
Hanna och Ellie: *asg*
Simon: Nä. *fattar inte att det va kul*

Lixom värsta tråkig han vah!! HAHAHA xD

KRAM (L)

Yeeeeeeeeeeeyyyy xD

Shieeeeet, va ja längtar till imorn (:
Vibah träffa Måns, och Hanna :D
Lixim vi passar plats till er Hanna (L)
Ska lixom bli så kul att träffa er *smile*
LÄNGTAAAAA!!! xD

Kram på alla (:

Till min Fannye (L)

Du vet hur mkt du betyder för mej right?
Men iaf.

Jag minns första gången jag träffade dej.
Det var första dagen i fyran och jag minns att du och din mamma stod där framme med Nils och Gunilla och dom pressenterade dej.
Tyå nån av dom första dagarna följde jag me dej hem (som typ alla andra tjejer i klassen :P )

Och Amanda åt upp dina kakor xD

Du hängde ju me Johanna då, och eftersom hon alldtid varit lite konstig och Oooooofta talade sanning (värkligen) trodde jag att du oxo va så! Öhm... snacka om att bara dömma!

Kommer du ihåg i typ fyran när ja va me Amanda till sin fotbollsträning och du va me Johanna, och så stog vi och ljög för varann, med flit. Omg asså!

Sen minns jag oxo när du pratade om Alladin, (asså favvohästen)

Sen flyttade ju Johanna i femman.

Och i slutet blev du ju kompis med Fanny, ja tyckte det värkade som ni hade sååå kul (:

Och på klassresan i början av sexan önskade jag bara att ja va kompis me er, lixom  kan ju inte säga att ja hade värsta roliga kompisarna då.

lixom, dom va sjukt bra i skolan alla och städade var tredje minut.. Öhm.. motstattsen till ja då.

Och sen när vi kommit tillbax  till skolan, så POFF! Jag snackade med Fanny, eftersom vi varit bra kompisar förut.

Ja frågade om ja och hon kunde göra ngt, men hon skulle va me dej, och då sa ni att ja kunde va me.

HAHAHA xD Shiet, minns den dagen.

Vi lekte med dina dockor (MOOOOOOGET) och drack te xD

Och vi tre blev väl som självklara kompisar.

Fanny, Fanny och Hanna. Häst-Töntar, eller aaa HANNA-HÄSTNÖRD -.-

Ja började rida med er jöh och vi blev tajtare.

året gick.

På sommarlovet, var vi sådär mogna igen du och ja. HAHA xD 'Ska vi leka häst?' Omg..!

Sjuan började, du och jag kom i samma klass, vilket jag är sjukt glad för. ANars hade vi inte varit lika bra kompisar som vi e (:

Sen slutade ju jag och Fanny vara kompisar, och vi blev nog ännu tajtare :O Hahahh.

Jau, och nu är vi här. ÄLSKAR DEJ!!!!
Du har stöttat mej genom så mkt.
Jävla Lucas i sexan och med dedär med Fanny.
Genom jobbiga tider med Pappa, osv.
Vet du hur Jäääävla mkt du betyder??

PUSSAR SÖÖÖT :D


JauJau, Hemma från Gotland'

Kom hem igååår :) Borta bra men hemma bäst, som sagt :D
Va me Fannye ida, hon satte upp massa Danny, Ola å Måns bilder :D

Vill nie se bilder från Gotland?? Ahaaaa' Tänkte väl d (I)
Venne vikka bilder jah får lägga in på henne...  Hmm,,,

Jag på resturang i Visby:
image117

Fannye på resturangen me'
image118

Vääärsta Kooola kyrkan -.- Öhm.. INTE xD
image119

Från Da båååt :D
image120

Ellie och Jah på Tofta ;)
image121

Vibah bodde här ;) Vårt fönster va lääängst upp xD

image122

Däääänii och Nils-Håkan xD *asg*
image123

Fääääniiii och Moooooiiiii :D
image124